Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Har hatt høye sf-mål de siste gangene, sist var det 40cm, så er spent på hvor høyt det er idag. Idag er jeg enten 40+5, eller 38+4. Ja har jo fortsatt 2 terminer jeg, og jordmora går også litt ut fra begge, pga at målene mine har vært så høye. Den første er mens-termin da, og da var terminen 18.mai. Så jeg mener jeg er på overtid. Men da jeg var på kontroll for 2 uker siden, så fikk jeg beskjed om hvis jeg ikke hadde fødd innen 2 uker så måtte jeg inn på ny UL og kontroll på sykehuset. Så nå er jeg spent da, på hva de sier idag. Skal til annen JM idag, så er redd hun har helt annen mening da.. Grunnen til ekstra UL i tilfellet, er at de er redd for at ungen skal bli for stor, ettersom jeg er lita, og de vil dermed ikke at jeg skal gå for lenge. Så nå er jeg spent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå