Gå til innhold

I dag skal jeg på godt samlivskurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er veldig spent på hva det går ut på.Llite informasjon fra helsestasjonen har vi fått.Vi fikk bare vite at de ønsket å tilby alle som hadde små babyer dette kurset og at det var gratis,vi sa ja,vi har vel ikke noe å tape på det.

Fikk litt forklaring her inne en dag,så jeg er veldig spent.

Det verste er jo at jeg må være i fra min lille gullgutt i fem timer i dag,men har jo en som han kjenner godt til å passe seg og hun har jo hatt barn selv,så at hun er en god omsorgsperson tviler jeg ikke på,men være borte fra ham i hele fem timer,det blir rart det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du trenger det jo ikke! Hadde ikke du den perfekte mann og det perfekte forhold, da...?

Jammen godt ungen din er 6 mnd, for da kan du jo faktisk være fra han de 5 timene uten at han får traumer. Tenk hvis kurset trekker ut! Da må du nok løpe hjem, ellers er ungen ødelagt!

Skrevet

Han er ikke 6 mnd enda,men bare noen dager til.Når de er 5 mnd kan de faktisk være borte fra omsorgsperson i 10 timer.

Vel,jeg har aldri sagt at jeg har det perfekte forhold,jeg har sagt at vi har et godt forhold,der komunikasjon er viktig,vi trives veldig godt i hverandres selskap og har ikke behov for å fly ut på byen i tid og utide og la den andre sitte hjemme med babyen.Og at jeg vet at min samboer ikke kommer til å være utro mot meg.

Dette har vist mange her inne sagt at er det perfekte forhold,ikke jeg,men det er da kjekt at mange synes det da.Vet at jeg har et godt forhold,men et forhold kan alltid bli bedre og derfor tok vi i mot tilbude da vi fikk det.

men nå skrev jeg ikke dette for å diskutere forholdet mitt,tenkte mer at kansje none hadde noen ord å si om godt samlivskurs som hadde godt der,selv om en annen svarte meg her om dagen,men det kan være forskjellige opplevelser av dette kurset.Derfor er jeg veldig spent.

Skrevet

Man trenger jo ikke være så JÆVLA spydig da

Skrevet

Synes du jeg er spydig nå???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...