Gå til innhold

Hva er det fineste som er blitt sagt til dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nok alle fått slengt ett eller annet etter oss etter av i fikk barn som sårer og jeg har full forståelse for at dette tas opp her.

Godt å få luftet ut litt her,slik at en ikke totalt eksplodere i hjemmets lune rede,men det jeg lurer på nå er,hva er det fineste noen har sagt til dere etter at dere fikk barn?For vi har vel alle fått ros.

Tenkte det kanskje kunne vært litt hyggelig å få en liten hyggelig tråd av det.

For at det ikke skal bli at jeg vil skryte av meg selv,så avstår jeg fra å svare på det jeg selv spørr om,men synes det hadde vært kos,hvis noen hadde noen fine historier og dele med seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da lillegutt lå på magen min etter fødselen så sambo på meg med tårer i øynene og sa at selv om han ikke hadde trodd det var mulig, så elsket han meg enda mer nå. Det syntes jeg var utrolig søtt :)

Skrevet

Mamma sa her om dagen at hun syntes jeg var ansvarsbevisst. Det var kjempehyggelig å høre. jeg er bare 21 år og flyttet ikke hjemmefra før akkurat når jeg ble gravid med lillegutt. Var liksom litt sånn "dum ungdom" mens jeg bodde hjemme:)

Skrevet

Svigermor sa til meg her for en stund siden at det var så godt å se meg og babyen.. For jeg var så rolig hele tiden, og hun mente det smittet over på babyen :)

En annen venninne sa at det "glødet" rundt meg og babyen. Det var kommet en hel annen ro over meg som ikke hadde vært der før! :)

Ikke vet jeg om dette stemmer i det hele tatt, og føler det ikke alltid slik... Men det var riktig godt å høre da ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...