Gå til innhold

TIPS: hvordan bevare den gode tonen som var på 2.trim?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Jeg har vært noen uker på 2.trim. Akkurat nå vil jeg selv være anonym, men er det vanligvis ikke. 2.trim skal være et sted for trygghet, man er litt ferdig med de 12 første ukene. Det er nå det virkelig begynner.......

Jeg er psykolog. Har fulgt litt med på disse sidene. Jeg tror det er en og samme person som står bak alle disse sure innleggene. Hvis dere leser nøye, er det samme skrivemåte og form. Dette er mitt spesialfelt som jeg jobber med til daglig i ulike sammenhenger.

Jeg vil bare informere at denne personen gjør dette for å trigge og synes det er veldig gøy å få respons. Hvis VI slutter å svare på disse innleggene vil det ikke bli så morro for vedkommende. Personen vil nok provosere litt MER til og begynne med for å prøve å skape kontakt.

Jeg synes det er trist at en person skal få lage mistrivsel på denne siden.

Klart man skal få få lov til å være anonym, men ikke for å provosere og spre uhygge.

Så mitt budskap er til dere jenter:: Kan vi ikke i fellesskap la være og svare på upassende innlegg fra en anonym????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SIGNERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Skrevet

Jeg skriver under på den altså... Jeg dropper å lese de mld som anonym skriver(altså den negative anonym) og fokuserer på det som er saken.

Skrevet

enig=)

er desverre ikke bare her inne dette med anonym gjelder=/

synes det er en knapp man bare bør bruke dersom man føler at det man spørr om er flaut e.l, ikke til å hetse å irritere andre med!

Skrevet

Det syntes jeg er en god ide:)

Men jeg syntes ikke det er så surt her inne som det var på 1 tri en stund (da jeg tjuvkikket fra bligravid siden)..

Da var det nesten som vi ikke turde legge inn spm til de som var blitt gravide på 1 tri....

Uff, men vi lar oss ikke stoppe av en jenter:)

Skrevet

Takk!! Jeg er spesialpedagog og har tenkt de samme tankene som deg.... Etter skrivemåten er det en og samme person. Hvis vi slutter å bry oss blir det kjedelig og trigge til kamp her inne. Håper flere slutter seg til oss...

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!
Skrevet

Helt enig!!!!!!!!!

Skrevet

Helt enig med HI

Skrevet

Takk for flott innlegg!

Dette signerer jeg på :o)

Skrevet

Signerer!!!! ;)

Skrevet

er så enig så jeg signerer;)

Skrevet

Ja helt enig! Stakkars menneske....

Skrevet

Signerer, selv om det er UTROLIG fristende å svare tilbake på sånne Anonyme... =S

Gjest Ut på tur
Skrevet

Moderator kan faktisk se hvem som signerer med Annonym. Dersom man kan samle opp en del tråder hvor den annonyme har skrevet mye ufint vil moderator kunne se om det er samme person og så kan jo hun vurdere om det skal sendes en advarsel :)

Skrevet

Enig!!!

Bra initiativ dette!

Uvant med et forum der moderator tar så lite affære i slike

situasjoner som her på BIM.

Da får vi ordne opp selv ja:o)

Skrevet

Ja, det kan være lurt. Men vi kan gi henne/de denne advarselen først. Hvis det fortsetter samler vi opp og får det sjekket ut. Vet at det ikke er problem og finne ut slikt. Kanskje det blir litt lettere luft her inne nå?! Jeg synes det er bedre allerede jeg..

Jeg hadde iallefall gledet meg til 2.trim. Synes det var mye skremsel på 1.trim. Og slik er det, det er mye som skjer de første ukene. Men nå som vi er så heldig å få kommet så langt, er det deilig å være litt ferdig med alt som kan skje... Jeg har vært kjemperedd selv, er i i et risikosvangerskap. Men etter 2.trim og etter å ha hørt hjertelyden er jeg et nytt menneske. Det er deilig!!!

Skrevet

Dette signerer jeg på, er heeelt enig!!

Dette skal jo være et forum man kan komme med tanker/spm, kjempekjedelig at noen er her kun for å lage kvalme...

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg tror nok ikke moderator har tid eller mulighet til å følge med på alle tråder her inne. Er jo mange forum og mange tråder. Dersom vi føler at det er noe som støter oss må vi selv påpeke det for henne. Og skal hun ha mulighet til å se om det er den samme som er på mange tråder må man jo sende inn mange tråder til henne (samlet så klart)

Jeg går over på 3 trim nå så dere må ha lykke til. Jeg har ikke helt følt problemet og det er flott alle føler det har blitt bedre ;)

Skrevet

Kjempebra initiativ, jeg signerer! Skal virkekig prøve å ikke svare "anonym", men merker at det er vanskelig da det tidvis er veldig provoserende og krenkende utsagn fra den kanten..

Skrevet

Enig!!

Det virker som om vi har en generell god tone her inne, men det er noen som ødelegger, ja!

Kansje vi burde fjerne anonym-knappen!!?

Skrevet

ÅÅÅÅÅhoi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...