Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir plutselig så tungpusta.. Merkelige greier.. Og så forsvinner det.. Er ikke noe behagelig,for jeg blir svimmel etterhvert og får vondt i hodet.. Noen flere som har det sånn?? Var på legevakta i går for å sjekke at alt var som det skulle,og det var det. Og når jeg kom hjem gav det seg litt,og så på kvelden kom det tilbake.. Nå så går det greit,men det kommer og går.. Kan det være at bebisen har lagt seg høyere oppe og at han klemmer på lungene? Skal snart over i 3.tri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er skikkelig tungpusta jeg også. Tror det er noe som kommer av graviditeten.

Skrevet

Jeg også er tungpustet!

Skrevet

Merker at formen ikke er som før ja - En spasertur som vanligvis ikke koster meg så mye å ta (i oppoverbakke riktignok) gjorde at jeg pusta og pesa som en hval her om dagen! Så det er nok midre plass til lungene og flere kilo å dra på, så den tungpusten kan slå inn av ingenting her i hvert fall..

Skrevet

Vi har mere blod i omløp når vi er gravide også, husker ikke helt hvor mye, 40% eller noe, så hjertet jobber hardere for å få gjennom alt blodet. Blodvolumet øker med inntil 1 1/2 liter. Kult egentlig, og ikke rart vi blir mer tungpusten!

Jeg får bilyd på hjertet når jeg er gravid, fordi et av kammerene er 2 mm smalere enn vanlig. Så når alt det ekstra blodet skal igjennom der lager det en ekstra liten svisj-lyd...;O)

Skrevet

veldig tungpusta om morgenen og noen timer utover så gir det seg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...