bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 babyen ligger ganske langt nede. helt nede ved skambenet. har lagt der i flere uker. men de siste dagene har det innimellom vært litt press nedover. press på skambenet og der nede. ehh.. er skikkelig dårlig på å forklare. men håper noen skjønner. begynner på uke 30 i morgen. er dette normalt?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Har det sånn jeg å, trodde seriøst ikke det var mulig å komme så langt ned for babyen, men joda:-) Jeg er i uke 31+4..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 ok. men presser det nedover på deg? jeg sitter her og kniper igjen fordi det føles som om babyen skal dette ut.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2007 dytter litt i håp om at noen vet
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2007 ok. var mest det at det presser nedover jeg reagerte mest på.og så stikker det oppi skjeden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå