Catida Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Skal ta dåpsbilde, og prøver å tenke ut noen ideer til hvordan det skal være. Noen som har forslag til hvordan bildet kan tas?? Hvordan var deres bildet?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 se på www.kortshop.no Der har de mange fine ideer og forskjellige kort Vi har tenkt å ta et kort der vi kan gi flere bilder på samme kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå