Tinky82 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er det sovemedisin? Er det mange av dere som har prøvd dette? Vi har alltid hatt problemer med vesla og soving, og har prøvd det meste. Mamma mener jeg bør prøve sovemedisin, men jeg er veeeldig skeptisk til og dope ned ungen min...Setter pris på svar fra noen med erfaringer med dette!
børdi Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 phenamin er et antihistamin på lik linje som vallergan.. På godt norsk ,en allergi medisin, som har som bivirkning, at man blir trøtt. Men det er reseptbelagt og ville tatt en prat med legen først uansett.... funket ikke her i huset, desverre, men kan gjøre det for dere alikevel
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 det er som nevnt et middel mot allergi, men du får det ikke før du er virkelig plaget, som da jeg fikk elveblest over hele kroppen. Da vanlig reseptbelagt allergimedisin ikke virket fikk jeg til slutt phenamin. Ikke gi det uten kontakt med lege, selv merket jeg lite til trøttheten, litt kanskje...men ikke så veldig. Sovemedisin er kanskje greit over en kort periode, men faren er at barnet blir vant til å sovne med medisin og dermed ikke klarer å sovne på egenhånd senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå