♥lurelure♥ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Heia!! Hvordan er det med deg??? Snakket med Ingrid her ein dag, sa dere skulle flytte hjem i august??? Da blir det fødsel på hsh??? Når er din termin igjen?? Oi, her ble det masse spørsmål:) Håper du koser deg med babyen!!
lille_gull Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg er her ja Har det kjempeflott jeg! Har en aktiv liten gutt i magen, så er full rulle store deler av dagen Har fødeplass på Ullevål, men blir vel sannsynligvis fødsel i Haugesund ja.. Kommer litt an på når vi får flytte og om han kommer til termin Som forresten er 29.09.. Ble flyttet en del tilbake, men det regnet jeg med! Hvordan har du det da? Snart ultralyd?
♥lurelure♥ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Så det er gutt på vei??? Jeg er overbevist om at vi skal ha gutt også Morro det da!!!!!! Ja, ul på fredag, teller ned dagene og gleder meg så jeg får vondt i magen...... Kjente spark på lørdag og i går ved leggetid. Tre fire spark så stille.... hehehe, det var gøy det!!!! Sitter på jobb med sjokolademuffins i dag, deilig.... Er kvitt kvalmen, var kvalm helt til 4 mnd og 4 dager, så nå er det 1,5 uke siden jeg kasta opp. Er som å få livet tilbake.... Herlighet, det tar på å være dårlig altså!!! Har dere tenkt noe på hvor dere vil bo hjemme??? Ingrid har kjøpt seg fin leilighet i Grinde, morsomt (vi gikk jo på barneskole der:))
lille_gull Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Det er en liten gutt ja Fått bekrefta det ved to anledninger nå Har hatt guttefølelse hele tiden, så passa jo bra Spark er gøy! Var litt usikker på hva det var jeg kjente første gangen, men nå er det ikke tvil. Han sparka og herja under ultralyden, så jordmor var sikker på at det var en liten fotballspiller! Forresten, har hatt to forskjellige jordmødre på UIlevål, og begge to var supre!! Ja, har fått med meg at Ingrid har kjøpt leilighet! Spennende! Håper hun får "viljen" sin og kan flytte inn før neste sommer.. Vi vet ikke helt hvor vi skal bo enda Får se hvor "drømmehuset" dukker opp Off, syns synd på deg som har vært så kvalm..! Jeg har, bank i bordet, ikke kasta opp en eneste gang!! Har vært utrolig heldig!
♥lurelure♥ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2007 Har du ikke kasta opp i det hele tatt??? UTROLIG!!! Fy søren så heldig du er.... Sist kasta jeg opp jordbær.... Rød farge, var som å spy blod. Det ekleste jeg har gjort noen gang.... Mas på jobb i dag, alltid noe.... Blir helt stressa jeg. Tenkte å ta en tur på babyshop ved gunerius i dag. Kikke litt... Har du kjøpt noe fint enda??
lille_gull Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Ja, jeg er heldig!! Har ikke kjøpt så mye enda egentlig.. Stellebord ( var tilbud på det vi ville ha,så det kjøpte vi i februar), vogna er bestilt (står på lager i Haugesund).. Ellers har vi bestemt oss for bilstol.. Har kjøpt et par småting ellers; litt klær, tepper, håndkler, gaskluter.. Det er vel egentlig alt.. Ellers har vordende besteforeldre kjøpt litt dilldall Ska kose meg i sommer med resten av innkjøpene! Dere da, er mye på plass?
♥lurelure♥ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2007 ja, har kjøpt mye ting og tang jeg. Elsker jo shopping - heheheheh!! Bilstol, vogn, stellebord, klær, leker, til og med brystpumpe - hahahahahahahaha!!! Mangler vippestol, bæresele, ammebh og alt det bade utstyret, samt temp måler til øret... Herlighet, jeg er blitt helt suuuuper shopper... Noe er kjøpt brukt av vennepar, så det fikk vi billig (lekene). Tenk, en liten theresegutt!!! Navn er funnet? Mine blir kirsten etter mamma eller magnus etter magne...
lille_gull Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Blir en liten Sander her Han har iallefall fått det navnet foreløpig.. Har snakka om Sander helt fra vi begynte å snakke om baby så Hvilken bilstol har du? Vi har bestemt oss for MaxiCosi.. Har ikke kjøpt enda,men haster jo ikke.. Har litt leker vi også.. Eller, bamser er det vel heller Fikk av svigers forrige helg (en liten søt blå en) og så har søstera mi kjøpt en Hun har vel egentlig shoppa mer enn meg til nå så Jeg drøyer de fleste innkjøpene sånn at det blir mindre å dra med seg over fjellet Får handle når jeg er på besøk hos mamma og pappa! Vil dere vite kjønn? Vi spurte på første ultralyd.. Da var hun ganske sikker på at det var gutt. Var på en ny ultralyd tre uker etter ( pga at de ikke fikk tatt alle målene første gang), og da var det ikke tvil
♥lurelure♥ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2007 Har kjøpt en Akta/Graco LogicoS Bilstol med Base, Earth Mother tror jeg den het... Sander er jo nydelig navn!!!! Det tror jeg passer veldig godt:) Skjønner det er greit å vente når en skal flytte og sånn, det blir bare ekstra å dra på. Foreldrene dine og søsteren din er vel strålende fornøyd nå når du kommer over fjellet?? Husker du var veldig nær søsteren din. Vi vil gjerne vite kjønn, du kjenner meg, jeg er ikke tålmodig og jeg hater overraskelser... Heheheh. Gleder meg vanvittig til fredag....
lille_gull Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Har et ganske godt forhold til henne ja De gleder seg til vi kommer over fjellet Broren min på 14 klarte nesten ikke å vente med å fortelle til alle at han skulle bli onkel Skjønner godt at du gleder deg!! Det har du virkelig grunn til! Vi var på ultralyd i uke 10, og deretter ordinær ultralyd når jeg var 16+5. Utrolig hvor mye han hadde vokst!! Var på ny ultralyd når jeg var akkurat 20 uker (for å ta de målene de ikke hadde fått tatt forrige gang) og da hadde han jo vokst ENDA mer Fikk nesten ikke plass til hele gutten på skjermen! Håper du får en like flott opplevelse som vi fikk! To kjempesøte jordmødre som var ivrige etter å vise å fortelle. "Åå,se på den søte lille babyen" sa hun ene Andre gang strevde de med å få tatt et fint profilbilde til oss (var helt propell den lille i magen) og jordmor sa "Kom igjen nå,lille vennen min! Vi vil ha et bilde av deg!".. Skulle ikke tro de såg babyer på den skjermen hver dag hele året!
♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2007 Er du på facebook??? Morro å holde kontakten, vi får jo jevngamle bebiser:) Jeg var på ul i uke 8 og uke 13 (for å sjekke nakkefolden). Alt var ok:) Har ikke bekymret meg en dag siden det, tror jeg kommer til å gjøre det med min neste også. Blir nå vel to??? Hehe. Håper det blir en fin opplevelse... har hørt noen klage på en finsk og en annen norsk... (var visst litt rasistisk tror jeg). Man hører gjerne mest de negative tingene, så bra med maaaange positive også. Kun tre dager igjen, gleder meg!!!! Skal du være med på mor barn undersøkelsen?? Jeg er litt usikker, tror ikke det.... Syntes det er manglende anonymitet og dessuten for mye sprøyter for min del (HATER sprøyter)...
lille_gull Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Vi hadde en jordmor som snakket litt gebrokkent,men vet ikke om hun var finsk.. Virket veldig morsk når hun kom ut å henta oss, men var ikke sånn i det hele tatt når jeg lå på benken der Mor- og barnundersøkelsen er jeg ikke med på.. Var så mange spørsmål i det heftet jeg ikke kunne svare på følte jeg.. Derfor fant jeg ut at det var bedre at de som kunne svare er med slik at undersøkelsen blir riktig.. Facebook har jeg ikke prøvd meg på enda Ikke fått somla meg til det egentlig.. Vet nesten ikke hva det går ut på Vet om mange som er med da.. Blant annet er det en gruppe for klassen min på videregående.. Er visst snakk om å arrangere klassefest til sommeren eller noe.. Er jo fem år siden vi var russ.. På en måte føles det som om det var i går, men på en annen side føles det som en evighet siden
♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2007 Ja, jeg syntes det er litt tidlig med reunion nå, folk er jo ikke ferdig å studere enda jo... Tenker det blir bedre med 10 års jubileum:) Jeg syntes spm var ok, men det er disse blodprøvene da... Jeg er så pyse........ Hmm.. Det kan jo ha vært henne da.... Spennende!!! I går rydda jeg plass til vugga, pappa og mamma kommer jo snart og da har de den med:)
lille_gull Skrevet 22. mai 2007 #14 Skrevet 22. mai 2007 Ja,syns også det er tidlig.. Håper på et 10års-jubileum jeg også Jeg har også lyst å rydde plass til ting..!! Men får vel vente til vi flytter.. Har masse å kose meg med da! Lurer på om jeg skal dra me meg mamma å se på seng neste uke. Vi reiser til Haugesund på fredag. Vet ikke hvor lenge vi blir, men muligens to uker. Samboeren min skal jobbe på Karmøy i over en uke så.. Har bestilt fiiiint vær til jeg skal reise, sånn at jeg kan sole meg Blir godt å "skifte stue" litt Kanskje få med oss noen visninger og sånn..
♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. mai 2007 Ja, det er morro å ordne klart til babyen kommer:) Det er jo den babykos i karmsundsgt og babyhuset på raglamyr.... Aner ikke om det er flere butikker jeg da?? Men du finner nok en fin seng der. Jeg kjøper seng senere, har jo vuggen etter meg selv, får bruke den:) Tenker å kjøpe et par sko til Ingrid til bursdagen. Husker du str hennes?? Var det 41 mon tro?? Hun får jo bytte evt... Hun elsker jo sko, har jo skodilla så det holder.... Hehehhe. To avslappende uker høres deilig ut:) Jeg har ikke ferie før 14 og 15 juni, så ei uke i juli, da sissel har bryllup.... Gleder meg til det, er første venninne som gifter seg:) Hun skal jo ha min kjole også Tror den passer henne bedre enn meg faktisk, den var litt liten og kort etter den ble sydd opp, men til henne er den perfekt:)
lille_gull Skrevet 22. mai 2007 #16 Skrevet 22. mai 2007 Tror bare det er de to babybutikkene i Haugesund ja.. Har bestilt vogn på Babykos Ellers så har de jo senger på møbelbutikkene også.. Hvis ikke så har sikkert ikke mamma noe i mot en liten IKEA-tur Er ganske sikker på at hun bruker 41 ja.. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gi, men finner nok noe Skal kjøpe når jeg er i Haugesund Sissel blir nok flott ja, men det var du også! Skal hun ha stort bryllup?
♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 22. mai 2007 Tror ikke det blir så stort.... vanlig str sikkert, rundt 50 gjester kanskje??? Nei, Ingen kvinner har noe i mot ikea:) hehhehe!! Mye styr på jobb nå... Kjenner jeg er sliten i dag, skal møte ei venninne fra da jeg jobbet på glasmagasinet også etterpå, hun jobber på oslo city, så vi tar vel en kafeprat:) har lyst på egonpizza nå... Kanskje det blir det etterpå??? Nam nam!!!
lille_gull Skrevet 22. mai 2007 #18 Skrevet 22. mai 2007 På Egon bestiller jeg alltid fajitas Lenge siden vi har vært der nå, så får kanskje ta en tur når vi er i Haugesund. Snakker med mamma nå.. De har visst tenkt seg på visning for oss i dag Greit å sende noen for å "sjekke" forholdene
♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. mai 2007 Ser på finn at huset nedenfor blokka vår er til salgs. fra 1951, gammelt og slitt. 3,1 mill.... Dyrt for et hus som ikke er modernisert syntes jeg... Dessuten var det på 137 kvm, vår leilighet er jo 80.. Syntes ikke det huset er særlig stort heller jeg da.... Prisene er til å grine av i Oslo..... HVor skal de på visning?? Sveio?
lille_gull Skrevet 22. mai 2007 #20 Skrevet 22. mai 2007 De skal på et par visninger på Karmøy Ikke sikkert vi ender opp på den siden av brua, men de får nå bare gå å kikke hvis de vil Så får heller vi kikke litt rundt neste uke Det huset hørtes dyrt ut ja! Er jo helt syke priser for tiden.. Hadde megler her i går.. Leiligheten har hatt en verdiøkning på rundt 700 000 kr på to år.. Helt vilt..
♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 22. mai 2007 Ja, det er vilt!! Men morro også da:) Karmøy er jo flott det!!! Nær sjøen?? Det hadde jo vært noe!!!! Hvis jeg skulle flytte til de trakter hadde det bli ved sjøen ja:) Men så er det jo litt bekymring med barn og sjø da.... Alltid noe:) Hva med Aksdal?? Hehehehehehheehhe!!!! Nei, det bor lite barnefam der nå. Disse gamlingene burde selge slik at nye fikk komme til. Kjedelig der når alle barna er vokst opp.
lille_gull Skrevet 22. mai 2007 #22 Skrevet 22. mai 2007 Ser etter hus i Haugesund, Sveio, Tysvær og Karmøy.. Karmøy er en fin plass ja, bodde der til jeg var ni Huset de skal se på i dag lå ikke så langt fra sjøen visst Vi har hytte helt sør på Karnøy også.. Ved sjøen Snakka med søskenbarnet mitt på telefonen nå.. Han ble seks år her om dagen.. Sååå søt Han hadde mye på hjertet i dag Gleder meg til å skjemme han bort litt når jeg reiser hjem ( Han er nærmeste nabo hjemme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå