Gå til innhold

har dere vonde eller smertefrie kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns i det siste at kynnerne har blitt litt vonde. gjør litt vondt i magen liksom. litt som svak mageknip. 30 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest litt småvonde, murrer i mage og rygg som ved lette menssmerter når de kommer, men det hender de er smertefrie og bare ubehaglige også. Så innimellom kommer det noen maserier også, men det er sjeldent. Tror ikke det er unormalt at de blir litt småvonde når man nærmer seg. Denne gangen (3 gangs) har mine vært småvonde helt fra rundt uke 25-26 av.

Skrevet

Hos meg er det både og. De vonde får jeg i forbindelse med stress...

Skrevet

Har ikke merket en eneste kynner enda jeg..verken i dette sv.skapet eller det forrige..

Skrevet

har vonde kynnere som ligner litt på menssmerter og de er vonde og så verker det i ryggen..., men har hatt kynnere i mange mange uker nå.....så tror ikke det er noe tegn på noe her....

Skrevet

Jeg merker på magen at den blir hard... Det er vel kynnere tror jeg..

Ingen ubehageligheter rundt det.

Skrevet

Magen blir steinhard og får en kjempemerkelig form, men det gjør ikke vondt!

Skrevet

Jeg har mye kynnere de fleste er veldig ubehagelige. Noen merker jeg bare med at magen blir hard å "ekkel". Mens mange er skikkelig onde, tror faktisk det er svake rier..........siste uka stikker det veldig oppi skrufsa når jeg får kynnere, så jeg håper på litt opning :)

Skrevet

Begge deler. Hvis jeg er forstoppet eller har luft i magen blir det vanvittig vondt. Flaut når jeg sitter på besøk hos noen og plutselig får DET sinnssyke uttrykket i trynet.. Folk lurer vel på om jeg skal til å føde der og da.

Kan være vondt hvis det er en veldig hard kynner også, kjennes ut som om jeg skal eksplodere. Men stort sett er det "bare" veldig ubehagelig. Sistnevnte variantene har jeg hatt siden påsketider ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...