Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig kom lille Kasper til verden, 6 dager før termin. Reiste på sykehuset 23.00 16.mai (hadde 3-4cm åpning da), og lille vennen kom 06:35 på selveste nasjonaldagen:)

Det gikk ganske greit, og riene var gode å jobbe med de første timene. Kl.03:30 tok JM vannet, og da ble det straks mer intensivt. Nå hadde jeg vel en 5-6cm åpning. Fikk lystgass, noe som jeg ikke ble helt komfortabel med. Klarte ikke å bruke den hele ria ut, da jeg følte at jeg besvimte...men susa ble jeg, så den hjalp på noen av riene:)

I 05-06 tida var det fortsatt ikke mer åpning, og JM bestilte derfor epidural. Jeg var så sliten og anspent, så åpningen sto helt fast. Etter at legen hadde satt epiduralen fikk jeg slappet mellom riene, det ble full åpning på 1-2-3, og plutselig kunne jeg begynne å presse. Det ble noen pressrier, men han kom ut til slutt!

Jeg må si at jeg synes det var helt for jævlig de 3 siste timene, men absolutt verdt det, for nå har jeg og min kjære fått verdens skjønneste gutt hjem med oss:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med skatten din! Hadde håpa litt på 17.mai baby sia mamma mi hadde 50årsdag da!

ha ei kjempe fin barseltid lamme gutten din!

Skrevet

tusen takk! hihi:)

Skrevet

Gratulerer så masse med beibien din! Så deilig å slippe å gå helt til termin, håper jeg også slipper det... Er rimelig utålmodig, her.... Kos dere masse med den lille!! :)))

Skrevet

Gratulerer så mykje med den vesle guten din!! :)

Skrevet

Gratulerer din heldiggris:)

Tror det er mange her inne som misunner deg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...