Gå til innhold

Noen her som har fridd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg noen gang skal bli gift, ser det ut ti at det er jeg som må ordne med frieriet gitt!!! Vi kan jo alltids bare bli enige og, men syns det er litt kjedelig og da....

Så da er spørsmået: Fridde du selv, og hvordan gjorde du det??

Og neste spm:

Hvordan gjorde dere da med ringer? Kjøpte du din egen forlovelsesring (kunne godt tenke meg det hi hi) og en ring til han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fridde ikke selv, men dersom du ønsker at dere skal plukke ut ringer sammen, så MÅ du jo ikke ha ring når du frir.

Jeg fikk ikke ring når min kjære fridde, men en stor blomsterbukett. Var et fint og naturlig frieri :)

Skrevet

God idè det med blomster og plukke ut ringer sammen!! Bare at sambo kan være litt gnien, så skulle helst sett at han ikke så på prisene ha ha

Skrevet

Jeg fridde! Med en liten leke-barnering med rødt hjerte på :) Pakket fint inn og knyttet fast til en bukett med roser. Der måtte den henge til ungene hadde lagt seg. Inni ringen hadde jeg rulla sammen en liten lapp hvor jeg skrev "Vil du gifte deg med meg?" så slapp jeg å si noe - he-he...

Gjett om han ble overraska - og glad! Ringer skal vi ordne først til bryllupet, så vi har god tid til å finne noen begge liker.

Skrevet

Jeg fridde!! :-D

På jubileumsdagen vår i fjor.

Fikk JA! og vi fant ringer sammen dagen etter.

Nå er vi lykkelige gift med baby i magen!!

Slå til med frieri! Kan absolutt anbefales ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...