Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er i uke 28... Førstegangsfødende. Den siste tiden har jeg kjent mindre spark i magen...men det er akkurat som den lille sparker nede i bekkenet. Føles noen ganger som den hikker der nede, for det er jevne "dunk"... Kan babyen ha festet seg allerede??
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 tror det er litt tidlig og si at babyen har festet seg, men det kan vel skje....mest sannsynlig er h*n bare litt roligere, eller så sparker h*n innover eller en annen plass der du ikke kjenner det så godt.........
lita_36 Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Dette har også skjedd med meg, er selv i uke 28 og har vært ganske urolig hele helga. Natt til torsdag var det slik aktivitet i veldig lang tid, at det var helt umulig å sove, men etter det har jeg så og si ikke merket noe. Bør man kontakte fastlegen?
annka-fødeklar Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Hei. Det er vel alltid greit å bare ringe til legen og forklare. Det behøver jo ikke bety at det er noe galt, men skader ikke å undersøke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå