smule_83 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er det flere som opplever menssmerter nå? Betyr det bare at livmoren vokser? Er 33 uker på veg nå...
Snappie Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Har hatt det litt i ny og ne. Er i uke 29. JM sa det sikkert bare var kynnere. I uke 24 var jeg på en innvendig UL i forbindelse med mensmurringer/smerter, bare for å se at alt var ok og at ikke fødselen var i gang. Alt var i sin sjønneste orden. Men hvis murringene dine blir til sterke smerter, ville jeg ha konferert med JM/lege
Luans mamma Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har også fått dette nå, og er 35 uker på vei. De på føden sier at kroppen modnes og gjøres klar til fødsel. Her gikk også slimproppen for noen dager siden, så det er ting på gang. Men det betyr ikke nødvendigvis at jeg kommer til å føde for tidlig...
-spent- Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har fryktelige menssmerter nå..kommer i skikkelige tak, noen ganger må jeg nesten holde pusten og holde meg fast. Så får se om det skjer noe snart da. Har igjen 9 dager til første termin, og 14 dager til andre termin.
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Hei kjessa:) Jeg er 34 uker på vei, og var hos jordmor i dag hvor jeg bl.a tok opp dette problemet. Har mye menssmerter/ugginger. Av og til må jeg stoppe opp og rett og slett suse litt for meg selv. Blir sånn eh.. vanskelig å forklare... Blir på en måte litt sløva når det setter inn... Men altså. Jeg har også en del kynnere og jordmor sa at jeg nok holdt et noe høyt tempo med tanke på jobben. Kan nok absolutt stemme det... Skal til lege på onsdag og blir sans. sykemeldt til permisjonsstart (ca. 14 dager). Nå er min historie slik at jordmor ikke liker denne kombinasjonen av masse kynnere og menssmerter på en gang pga fare for tidlig fødsel... Jaja... Tipper det er jeg som kommer til å gå så langt over tiden at jeg må settes i gang... hehe... Man skal ha litt "menseugg", det er som du sier livmoren som jobber litt nedi magen vår (merkelig saker forresten)
vær_85 Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har sterke menssmerter i korsryggen, er dette kynnere eller? jeg har hørt at kynnere kjennes i magen, men hva er det da jeg har? noen som kan svare?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har hatt dette masse frem og tilbake fra uke 28 jeg. Nevnt det for henne flere ganger og hun har sagt det ikke er noe farlig. Det er livmoren som strekker seg og kroppen som modner seg. Men ble det ekstremt vondt så skulle jeg ta kontakt.
m0n|ca me 2 små Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Trur egentli jordmødre har forkjellige meininga om ditte, for har de sann eg og, men ho seie de e heil normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå