Gå til innhold

argh... sex og kynnere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i 35.uke, og i går skulle mannen min og jeg kose oss litt..

det funker fortsatt fint med sex, så lenge vi roer ned litt, og tar enkelte hensyn(stillinger som ikke fungerer/trigger kynnere osv osv)

Men etterpå,.. herligheten da. har ikke sovet i natt jeg.. kynnerne har løpt helt amokk! Et par ganger på natta begynte jeg nesten å lure på om noe var i gang, pga smerter i magen og lyskene og ryggen,,,

og i dag har også kynnerne gått konstant.. uff. LEI nå!

men skal det være sånn, så orker jeg ikke mer sex... og det er jo litt kjipt da, ettersom det fremdeles er godt. og det jo kommer til å gå en god stund før det blir bra etter fødsel...

hm, bare et hjertesukk altså. hehe

flere som plages med mye kynnere etter sex, evnt har funnet ut en lur løsning på problemet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp har masse kynnere etter sex! Også ligger han så langt nede i bekkenet så sambo har ikke noe lyst til å ha sex lenger, for han tror lillegutt får bulk i hodet! Lysta mi er ikke tilstedet heller da, så her har det ikke blitt noe siden slutten av april!

Makan, aldri hadde jeg trodd jeg skulle klart å gå så lenge uten... Pluss at dåsa er litt hoven, så føler meg ikke vel heller :S

Ehh ikke akkurat noe svar til deg, men du er ikke alene i hvertfall... Vi har gitt opp pga kynnerne. Er de som er hovedgrunnen i hvertfall :)

Skrevet

uff ja, blir vel til at vi gir opp her og.. eller at vi prøver litt nærmere termin bare for at vi blir utålmodige eller noe..

men da blir det ikke om kvelden!! for sove må jeg..

Skrevet

Hei:) Har ikke egentlig det samme problemet etter sex, men har jo hatt masse problemer med kynnere. I perioder er magen min hard hele dagen. Jeg har derfor måttet gire ned en del hakk, og vet du, har ikke hatt unormale kynnere på et par uker. Kan det være at du trenger å ta det litt mer med ro? Er kjipt når man føler seg bra men allikevel må senke tempoet.

Skrevet

Jeg klagde da jeg slet med kynnere etter sex, men nå den siste ukenhar jeg slitt med rier etter sex. I natt lå jeg i 2 timer med rier hver 3 min, slitsomt....

Kynnerene mine sitter stortsett kun i magen, mens riene sitter som et belte i fra korsryggen og rundt magen, dritvondt....

Heldigvis lindrer det litt med en varmeflaske i korsryggen og litt masasje i fra min kjære.

Stakkars han ligger på ank og teller minutter mellom hver ri, han har nr til føden på speeddial, hehe

Han ligger våken og er bekymret, mens jeg sovner av utmattelse, og nekter å dra på bomtur til føden, hehe.

Jeg vil sove, og jeg vil sove i min egen seng!

Dessuten regner jeg med at jeg insinktivt vil vite når det er på tide å ringe føden, det gjorde jeg i allefall sist :)

Skrevet

Blæh..Vet hva dere snakker om ja! skulle kose oss litt i går kveld,og i natt har det vært minimalt med søvn.kynnere og liksom litt øm i sidene (der det strakk sånn i 1.trimester)

Blir jo nærvøs også.Blir små engstelig for at jeg skal gå i fødsel så tidlig.Er trossalt 5 uker til termin enda. Irriterende.Regnet med at når jeg kom så langt som til 30.uke og utover,så ville all lyst ha forsvunnet-så er/var jo så glad for at vi likevel kunne "opprettholde" et sexliv,men så er det disse kynnerne nå da!

Skrevet

Da jeg gikk gravid med førstemann hadde jeg en meget forståelsesfull jordmor som tipset meg om at det gikk an å prøve og bruke kondom ved samleie, og at det kunne redusere kynnerne noe. Jeg syntes det hjalp litt. Det er noe i sæden som kan "irritere" til kynnere, og senere til rier.

Lykke til.

Skrevet

hm, det var et godt råd....

kanskje vi skal prøve kondom neste gang, om vi i det hele tatt orker mer.

nå har jeg sovet et par timer, er helt utslitt etter alle kynnerne,,, men har jo kynnere i søvne også.. *sukk*

Tar det veldig med ro, har hjemmeeksamen som jeg har god tid på, så har i grunnen tatt det heelt med ro siste uka.. så har vel nesten vanskeligere for å kunne ta det mer med ro, om jeg ikke skal legge meg i senga og bli der til ungen kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...