ME-princessa Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Noen som vet hvordan man fjerner disse brune pigmentflekkene som kan komme i løpet av graviditeten? Forsvinner de vanligvis av seg selv etterhvert? Hvordan kan man evt. fa de vekk raskere? noen som har prøvd å bruke ananas? har sett at det var noen som tipset om det under kjærringråd.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Har ikke akkurat noen kjerringråd til dette, men har et godt råd som jeg vet funker. Kjøp deg Even out kremen fra Oriflame. Den "sprer" pigmentflekkene. Det vil si deler de opp slik at de forsvinner. Du har ingenting å tape på å prøve... Den funket på meg og min "bart" . Anbefales.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 men hvor får man tak i oriflame? jeg bor i mysen..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Snakket med ei som hadde brukt cannesten krem for dette og pigmentflekkene ble helt borte. Hørtes rart ut, men dette hadde hun gjort etter alle 3 svangerskapene sine:) Har ikke kommet så langt at jeg har testet det selv ennå
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 tror det er bare å gå inn på oriflame.no? Jeg er medlem der, så det er det for meg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå