Gå til innhold

Flere enn meg???? (ang spark)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere enn meg som ikke kjenner direkte spark lenger?? er i uke 37, og kjenner nesten ingen direkte spark lenger...

Der er masse liv der, o magen danser samba innimellom, men jeg kjenner det liksom bare i blæra, litt i ribbeina, resten bare ser jeg utenpå magen......

merrkelig liksom...

JM sier det er veldig masse baby inni magen min, men trodde likevell de skulle klare og sparke litt fra seg...

De fleste bevegelsene er seige og dyttende... ikke sånn spontane som de var før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Hun har egentlig veldig sjelden sparket skikkelig, men har gjort forsiktig dunking, liksom. Når det nærmer seg fødsel, blir barnet roligere pga trangt om plassen.

Skrevet

Kjenner ikke sånn direkte spark lenger jeg heller, er mer glidende,dyttende bevegelser, jeg er 31+5 nå!

Skrevet

Jeg er 34 + 6, og har ikke kjent direkte spark på en stund. Det er masse bevegelser der inne, og han kan gi fra seg et spark i ny og ne. Men stort sett er det seige bevegelser, akkurat som om han dytter seg plass der inne. Det er jo trangt på ham nå! Det er visst ikke så vanlig å kjenne like mye bevegelser i slutten av svangerskapet, fordi bebien har trangt om plassen..

Skrevet

hmm.. okei.. takker for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...