Gå til innhold

Vann i kroppen!


Line0806

Anbefalte innlegg

Er i uke 37+5 og nå har jeg fått vann i kroppen. Merker det mest i bena, føttene og fingrene. Utrolig plagsomt! Er det noen som sitter med tips som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligg med beina høyt om natta og så ofte du kan ellers om dagen og drikk masse vann. Det hjalp på mine hovne føtter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det Anette skriver over her; Bruk støttestrømper fra du står opp til du legger deg.

Gjør sirkulasjonsøvelser; Sitt på rompa med bena rett frem, roter anklene først den ene veien, så den andre veien, så kan du vippe føttene frem og tilbake, knip og strekk tærne. Det samme gjelder for hendene, hånleddene og fingrene (hold da armene strake fremover). Veldig deilig! Gjør det så ofte du vil/ orker.

Vet hvor plagsomt det er, har blitt verre på meg de siste to ukene, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at det eneste som hjelper mot vann i kroppen er å drikke masse vann. Det høres jo litt bakvendt ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg hjelper det å være i vann, enten i badekaret eller i basseng. har begynt å ta meg et varmt bad hver kveld, og synes det hjelper godt. Også får jeg sove så mye bedre også.

 

Fikk tips om å spise usaltet popcorn men det har jeg ikke prøvd. Pærer skal og være vanndrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drikke vann anbefales, høres teit ut, men det er det rådet som helsepersonell gir. Og det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...