Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Er nede i 2-3 ganger i døgnet nå. Hun er ikke interessert i pupp oftere.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Morgen, kveld og 1-2 ganger om dagen.. så 3-4 amminger i døgnet altså.. 2grøtmåltid har vi også, og der får hun jo også melk gjennom den..
sara_salamander Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Vi har også 4 ganger daglig, og to grøtmåltid. Men ikke slik grøt som jeg tar melk oppi, bare vann. Får han melk fordet? Er det melkepulver oppi...?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Ja, vi bruker også sånn grøt som man tar melk oppi, men de fleste er det melkepulver i. det står utenpå pakken om det er i. vi har bevisst valgt en med melkepulver i, for at hun skal få i seg så mye melk som mulig
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 og jeg som trodde jeg var så flink?! ammer bare morgen og som oftest på kvelden jeg dah.. min er 8 og en halv mnd gammel.. er det bare jeg som ammer så sjeldent når de er 8mnd???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå