scubagirl med scubababy Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Med termin 14. august kommer jeg idag over på 3.tri... Nå er enda et nytt trinn i svangerskapsstigen nådd... Bare 12 uker igjen til termin... God klem til dere alle...
scubagirl med scubababy Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Takker for det shr&lille... Så du er fødeklar? Når har du termin da?
spurvemamma Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Kommer med glede til 3.trimester jeg også. Termin 14 august her og. Håper å bli en stund, sist fikk jeg i uke 28+3.
shr&e&lillesusanne Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 ..har termin om 7 dager, bare =)))) Gleder meg veldig,min andre.. Hva med deg?
scubagirl med scubababy Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2007 Hei sunnyaugust.. Fødte du når du var 28+3 sist? Idag er vi 28+1, så jeg håper da du MÅ vente enda noen uker før du føder... Har vi noe å grue oss til? Vi som skal gå høygravide i sommer? Enn så lenge har jeg ingen plager. Merker jo på kroppen at den ikke er som den pleier, men klager ikke...
tina 79:) Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Velkommen inn hit. Jeg har bare 9 dager igjen til termin! 3. tri er det hyggeligste trimesteret! Bare koooos deg her inne!
spurvemamma Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Hei Ja fikk en gutt i 28+3, det har gått kjempefint. Han lå på sykehus til sv uke 35. Er nå snart 4 år og frisk og fin er han. Håper alikavell at det går litt lenger denne gangen. Ikke noe som tyder på noe annet hitill. Har mye kynnere og bekkensmerter men ellers rolig. Vi får håpe at tropevarmen ikke kommer før etter august. Sol og fint er bare kjekt men over 30 grader kan nok bli litt tøft for oss. Jeg venter en gutt til, vet du hva du får scubagirl?
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Velkommen hit scubagirl og scubababyen! Lykke til med siste innspurt fram mot baby-målet
scubagirl med scubababy Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2007 Vet ikke/vil ikke vite kjønnet jeg da... Håper jeg greier å holde mitt eget løfte om ikke bli for nysgjerrig på å få vite kjønnet. Har en guttefølelse, da vi ganske tidlig begynte å kalle nurket for "junior". Samboer og jeg er enig i at uansett kjønn er det velkomment... Samboer er enebarn. Jeg har ei søster, så svigers ønsker seg jente, mens mine foreldre kunne tenke seg gutt.. Så litt av et "dilemma" de har satt oss opp i... hehe
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Vi veit heller ikkje kjønnet på chiquitin, og for meg er det berre artig. Tenkjer at det er ein bra motivasjon under fødselen, det er liksom dobbel premie - både baby og få vite om det er ein gut eller ei jente som har budd i magen min sidan september!
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 21. mai 2007 #13 Skrevet 21. mai 2007 hei hei og velkommen her inne har 60 dager igjen jeg gleder meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå