Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Nå har jeg kjøpt det nyeste gravid og der er det test av barnevogner.. Jeg synes testens vinner er stygg og kunne aldri ha tenkt meg den, MEN er det noen her som kjøper "vinnere" bare for di vognen er kåret til best i test???
**Frøken84** Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 hvilken vogner var med der? jeg ville ikke kjøpt en vogn kun for at den er best i test.. men det er jo helt klart et stort pluss..=)
minime<3 in belly Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Da skal jeg nok ut å kjøpe meg GRAVID for å se hvem som er vinner... Jeg har selv kjøpt Emmaljunga Edge Duo og håper den har kommet godt ut... Mannfolk vil nok kjøpe testvinneren for de tenker ikke så mye på utseende men vi kvinner tenker litt anerledes... Noen kjøper vel den også for at de syns den er fin, alle har jo forskjellig smak, men jeg ble veldig nysgjerrig på hvilken vogn det er... MÅ ut å kjøpe i DAG !!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg tror det er den samme testen som var med i tv2 hjelper deg.. Jeg ville aldri ha kjøpt en vogn pga best i test.. Mange slike tester er kjøpt og betalt.. I neste test blir jo vinneren en taper.. Jeg kjøper vognen som JEG/VI liker og som vi liker å trille..
minime<3 in belly Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jupp det ser ut til at det er samme testen. Jeg tror man rett og slett må reise ut i butikken og teste den ut litt før man handler... Det er jo dere som skal bruke den, ikke et testpanel... Men veldig skremmende at brio kom så dårlig ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå