Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Nå har jeg sendt mail til bladet gravid og sagt at jeg har lyst til og ha dem med på fødel:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Så gøy.. Får håpe du blir med da.. Jeg hadde ikke turt det jeg.. He,he men sikkert en kjempe opplevelse.. Tøff du:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 oi.. du er modig=) tøft=) Vi får krysse fingrene da, for at de velger deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå