Gå til innhold

Da kom iallefall føllet :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå er det min tur! Mannen min slapp iallefall å løpe mellom stall og fødeavdelingen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være ganske betryggende med tanke på at en hest klarer seg jo ikke alene under fødsel om noe skulle gå galt.

Lykke til meg din fødsel

Skrevet

Alt gikk på skinner, og jeg har heldigvis god hjelp til å se etter hestene. Men hadde vel dødd av spenning hvis jeg ikke hadde kunne kommet og sett på det lille vidunderet. Er jo stolt bestemor nå :P

Skrevet

Så fint at føllet ble født idag da...

 

Krysser fingrene for at det skjer noe med deg også idag.. Hadde det ikke vært fint om det ble født 2 "babyer" på samme dag i familien da??

Skrevet

Så koselig! Gratulerer med føll og lykke til med (snarleg) foreståande fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...