maikas 21.05.07 overklar Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Så nå er det min tur! Mannen min slapp iallefall å løpe mellom stall og fødeavdelingen
minime<3 in belly Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Det må være ganske betryggende med tanke på at en hest klarer seg jo ikke alene under fødsel om noe skulle gå galt. Lykke til meg din fødsel
maikas 21.05.07 overklar Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Alt gikk på skinner, og jeg har heldigvis god hjelp til å se etter hestene. Men hadde vel dødd av spenning hvis jeg ikke hadde kunne kommet og sett på det lille vidunderet. Er jo stolt bestemor nå
scubagirl med scubababy Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Så fint at føllet ble født idag da... Krysser fingrene for at det skjer noe med deg også idag.. Hadde det ikke vært fint om det ble født 2 "babyer" på samme dag i familien da??
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Så koselig! Gratulerer med føll og lykke til med (snarleg) foreståande fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå