sebbe Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Da var det min tur til å ta fatt på det tredje trimester. Er nå fullgåtte 28 uker.
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Velkommen hit da;) og lykke til videre med dette siste trimesteret!
sebbe Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 takk for det ! Er glad for å endelig ha kommet så langt.
scubagirl med scubababy Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Hei Sebbe... Kom over idag jeg også... Nå er det bare 12 uke og 1 dag til termin 14. august... Skal bli en fin sommer for oss dette...
sebbe Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2007 Lykke til i dette siste trimesteret! Og ja tror dette blir en fin sommer for oss. Begynt å handle til den lille i magen?
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Velkommen hit og lykke til med innspurten! Tida flyg her inne altså!
scubagirl med scubababy Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har ikke kjøpt så mye ennå, men vi har vært på "handlerunde" for å se hva vi skal ønske oss og hva vi skal kjøpe... Vi flytter i midten av juni, så da blir det oppussing av barnerom som står først på timeplanen. Vi har tenkt å kjøpe helt nye møbler til barnerommet. Ellers vet jeg hva jeg vil ha av klær etc. Men siden jeg ikke vet/vil vite kjønnet må vi nok vente med å kjøpe inn klær for ikke å få "feil" farge... Har dere kjøpt inn mye da?
babylove :) Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 heia når har du termin ? æ har termin dagen før scubagirl. 13 august har æ termin skal på kontroll i morra for å se om babyen har festa seg.for ei uke sia hadde babyen lagt seg md hode nesten helt ned i bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå