Gå til innhold

Plutselig totalt utmattet. Konstant sliten og trøtt!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff hvordan skal dette gå? Har jo ei jente på snart to år som trenger mamma'n sin. Men nå er jeg plutselig blitt helt utkjørt. Kommer ikke ovenpå selv om jeg hviler masse og tar det med ro. Føler meg helt på siden av meg selv. Klarer ikke følge med i samtaler og sitter og ser tomt ut i lufta når jeg er alene. Kan aldri huske å ha vært slik før... :-(

Håper det snart går over!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too.... Helt tappet for energi for tiden, orker ingenting... Har egentlig mye jeg skulle/kunne/burde ha gjort, men i dag blir det neppe....

Har også ei jente på 2 år, hun er heldigvis i bhg, så jeg kan få hvilt meg på dagtid. Men er ikke klar for å føde enda, trenger litt mer energi (har 13 dgr til termin).

Skrevet

Kjenner meg igjen! Heldigvis er ungene i barnehagen, men likevel merkes det. Sliter med å følge med i lengre samtaler, vil bare sitte/ligge på sofaen og surfe på nett, lese bok eller slumre, orker ingenting jo!

Skrevet

du er ikke alene....

Skrevet

jeg også,lyst til bare å legge meg ned å sove, men kan ikke pga de andre tre jentene som krever sitt. også vikar jobben på kveldstid er jo bere ett sånt ork.vaske vaske.

Skrevet

Huff har d slik jeg oxo..føler jeg går i konstant tåke.. får ikke kvile noe på dagen heller da siden lillemann på 22 mnd er hjemme me meg... sover dårlig på natten oxo..men men får håpe d går over ettervert... liker å sitte alene på kvelden jeg for d er sjelden jeg får me meg hva som blir sagt,er liksom i min egen verden hehe....

Skrevet

Har det på samme måten :( virker som jeg bare blir mer sliten av å hvile...

Jeg går på skole da, og jeg kjenner at orka forsvinner. Biologieksamen på onsdag, men ikke tro jeg får lest noe :(

Skrevet

Samme her også, helt tom for energi og fødelyst..jeg er 10 dg over termin og det er hele forklaringen.Hadde jeg bare kommet til termin så hadde alt vært mye bedre. Har liten tålmodighet til datteren på 3 år, og det gjør vondt.Trøsten får være at det snart blir bedre,,ihvertfall med formen min.

Skrevet

Vet hvordan du har det ja,... klarer ikke være en sånn kone og mor som har huset rent og maten på bordet til mannen kommer hjem... har lyst å sove hele dagen...

Skrevet

"Godt" å høre at det ikke bare er meg...

Jenta mi er i bhg nå. Men forrige uke var hun hjemme nesten hver dag+at det var 17. mai, bursdag hos svigers, bursdagselskap for mannen min og et vennepar på middag. Ble nok litt mye!! :-(

Kom nettopp hjem fra jordmor. Hun beordret fullstendig hvile fram til fredag. Da skal jeg tilbake. Kan visst være tegn på svangerskapsforgiftning. Har et høyrisikosvangerskap pga høyt blodtrykk. Tror og håper det kan hjelpe med litt ro noen dager og så er jeg bedre. Har heldigvis en mann som gjør alt han kan for at jeg skal kunne slappe av når jeg trenger det.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...