piaskrull Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Nå har jeg bestilt time hos Laserklinikken Anne Harila i Oslo. Jeg skal begynne på laserbehandling mot kvise-arr og kviser... Jeg spurte hun som tok imot bestilling om det var farlig for gravide. Da lo hun nesten..sa sånn: “jaaaa, ja. Dette er ikke noe farlig. Det er en helt naturlig behandling...” Men jeg må si jeg lurer like vel..har tenkt på det i helgen.. Noen som vet noe om dette? Jeg bestilte det her: http://www.laserklinikken.com/
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 jeg ville absolutt anbefale deg og vente til etter graviditet pga hormoner og pigment forandring, og ikke minst dette er den verste årstiden og ta det på det er best og ta det på høsten slik at du har hele vinteren og bygge opp huden igjen på!hvis ikke må du holde deg vekke fra solen hele sommeren! Hilsen Hudtereapeut
piaskrull Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Å herregud...merkelig at hun ikke opplyste om det..det står liksom ingenting på nettsiden... Da må jeg jo seriøst ringe å avbestille..jeg vil jo ikke holde meg unna sola i sommer! Timen er i morgen, så jeg får vel ringe å avbestille...hmm..jeg som hadde håpet på at jeg skulle bli en kvise og arr-fri mamma i september..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå