Gå til innhold

Dere på overtid, har dere kynnere som presser nedover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler disse kynnerne, som begynner å bli veldig slitsomme, harde og ganske "tøffe" tar ordentlig tak og presser "noe" nedover" med stor kraft.Like før babyens hodet kommer til syne likssom...den følelsen.Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke på overtid ennå da... MEn har hatt sånne kynnere i noen uker nå, spurte JM og hun sa det var modningskynnere...

Hvor mye modning de gjør på meg er jo usikkert da jeg er i uke 34 nå, men på deg så gjør de sikkert masse nytte :) hvertfall om de er såpass kraftige også.

Skrevet

Ja, får håpe du har rett.Noe godt må det komme ut av disse kynnerne.Hadde de ikke på denne måten i første svangersk i det hele tatt, og hadde heller ingen antydning til åpning når jeg kom til sykeh...og ingen endring 10t etterpå..Håper bare fødselen går mye raskere denne gang..

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg, er i dag -2 dager og ønsker virkelig at han skal komme nå.

Skrevet

Jeg er heller ikke på overtid, men har hatt det på samme måten... De to siste døgnene har jeg i tillegg hatt regelmessige rier i noen timer for så at de blir helt borte igjen...Håper dette tyder på at noe er iferd med å skje her:)

Skrevet

Jeg tror jeg har funnet en sammenheng med at flergangsfødende får "alle" tegn så altfor tidlig og mye kraftigere enn i første svangersk.Man tror noe skal skje uker før men allikevel går man kanskje ofte over? Ihvertfall i mitt tilfelle.

Skrevet

Ja...hadde jamen vært fint om man hadde en eksakt dato og tid for når fødselen skulle starte...lettere å planlegge alt...Veldig slitsomt å gå med masse tegn og ikke noe skjer...

Skrevet

Ikke på overtid nei, men har hatt det likedans for noen dager siden, trodde fødselen var i gang:) Men neida, luringen h*n ombestemte seg. har kynnere hver dag ikke smertefulle da. Nedoverpress har jeg ogsåmen varierer fra dag til dag... termin om ca 3 uker

Skrevet

nå er ikke jeg på overtid, men har to uker igjen. men slik du beskriver høres litt ut slik som jeg har det.Jeg er som deg, heller ikke førstegangsfødene. Håper inderlig at dette "vonde" er med på og modne noe der nede.

Hos meg kjennes det slik ut: begynner med at jeg kjenner at magen strammer seg og at jeg blir varm i ansikte( og det blir vanskelig og snakke), så begynner det ordentlig og gjøre vont fremme nede i magen, for så og bre seg bakover hoftene og samle seg bak i ryggen. til sammen føles disse smertene som om at noe blir presset nedover ( gjør også vont i halebeinet). så etter bort i mot et minutt begynner det gradvis og gi seg. må si jeg synest de begynner og bli ordentlig vonde nå, blir liksom verre og verre.

Vist ikke dette er med på å modne noe der nede tror jeg at jeg griner buhu .........

Skrevet

Dette modner jenter =)

har hatt det sånn i ca en uke nå,var hos jm i går og har fått 3 cm åpnig.

Er -3 i dag med 3 gutten min,så jeg bare håper det kan bli litt mere vondt nå..he he

Lykke Til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...