Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Da regjeringen ble dannet, ble det lovet at kontantstøtten skulle beholdes slik den er hele denne stortingsperioden, nå blir det foreslått å halvere kontantstøtten fra Januar 2008.Mange har belaget seg på disse pengene for å kunne være hjemme med sine barn ,men hvis den blir halvert vil flere familier slite økonomisk og bli nødt til å bruke "svart" dagmamma siden det ikke er nok barnehageplasser å oppdrive. Vil du signere, finner du underskriftskampanjen her: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1256
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Da har jeg signert! Kom igjen jenter, støtt denne ordningen selv om du velger barnehage selv, de tar fra småbarnsfamiliene der de har mulighet, ikke gi dem den muligheten uten å protestere.. !
Leddgikt Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Har signert, selv om vi skal ha barnehage fra høsten.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg trenger kontantstøtta fra neste år, så fjerner de den så sliter jeg!! Så har signert!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Herved signert! Blir irritert når jeg tenker på fjerningen. Jeg må være hjemme mest mulig på grunn av jobben til mannen min, og skal jobbe 50% natt som sykepleier for å være hjemme. Kompensasjonen med kontantstøtten for tap inntekt for mitt vedkommende er veldig avgjørende for livssituasjonen vår. JA til VALGFRIHET!!!
Fødemaskinen Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Signert og lagt på skravle der flere vil signere.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 signert jeg å...................... blir så for.................... på de som lover og lover
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #16 Skrevet 21. mai 2007 Signerer overhodet ikke den, er imot kontantstøtten.
katoes Skrevet 21. mai 2007 #21 Skrevet 21. mai 2007 De kan da ikke gjøre det allerede nå vel...? At de varsler det nå og gjør det til neste år igjen hadde forsåvidt vært greit. Nei, nei, her må jeg signere ja....
Kose-KU Skrevet 21. mai 2007 #24 Skrevet 21. mai 2007 Signert. Jeg vil ha mulighet til å velge selv. Staten skal ikke velge hva som er best for mitt barn. Kontantstøtten gjør at flere har valgfrihet til å være hjemme lenger med barna. Håper flere signerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå