Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Min kommende mann ble drukket ut i helgen. Vi hadde begge blitt enige på forhånd om at ingen av oss ønsket strippere i utdrikningslagene våre, og hadde informert våre forlovere om dette. Men hans forlover kunne ikke dy seg.... Etter en lang dag/kveld MÅTTE de dra han inn på strippebar og kjøpe lapdance (til hele bordet - ikke bare til ham - men likevel...). Han sa nei og ville helst hjem, men ga seg over. Jeg har problemer med å takle dette faktisk. Jeg vet han ikke er spesielt interessert i strippeklubber etc, og synes damene er alt annet enn sexy - men det å vite at en naken dame har ålt seg oppover MIN mann, det er litt for mye for meg å svelge.... Jeg er veldig lei meg faktisk. Det gjør meg også lei meg at han ikke var sterkere enn at han ga seg da de andre gutta ville dit... Det er mulig jeg overreagerer, men jeg klarer bare ikke å se lett på dette. For meg blir det _nesten_ som utroskap. Bare menn betaler damer, så er det greit at de kliner seg innpå dem liksom?? Og helt nakne.... Hvor skal egentlig grensene gå når man er i et forhold? Jeg mener at det var et stort tramp over personlige grenser.... Jeg får ikke bildet ut av hodet mitt.... En kliss naken dame med "kom å ta meg" blikk, som åler seg oppover kroppen til MIN kjæreste..... Måtte bare få ut noen ord om dette, svar meg gjerne om noen har noe å si/kommentere..... Det blir bryllup uansett, det skal sies, men jeg må bare reagere litt. Ellers har vi et fantastisk bra forhold på alle måter, men dette takler jeg altså ikke så bra.... Takk for at dere leste. Klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 hei uff.. jeg tror nok jeg hadde reagert på samme måte.. jeg er jo egentlig ganske sjalu oxo, så det der hadde vel egentlig tatt kaka hos meg.. selvom han ikke hadde lyst til å gå inn så ga han seg jo til slutt. da hadde jeg nok tenkt mitt jeg oxo.. jeg veit ikke helt hva jeg skal si men jeg tror ikke du er alene om å ha den følelsen du sitter igjen med, han hadde nok ikke blitt spesielt blid om det hadde vært omvendt heller.. klem
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde nok reagert akkurat som deg... Jeg syns det er fryktelig dårlig av mannen din å ikke være sterk nok til å si nei, spes når han sier at det er ikke så jevt alikevel.. Den j.... sjalusien tærer på mer enn den burde.. Men gi det litt tid, få det litt på avstand, da kan det tom føles som om du overreagerer nå... Jeg vet at dette klarer du å komme over, dere får et kjempe fint forhold.. Lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Hei dere. Takk for svar. Jeg er ikke en sjalu person av natur og er ikke vandt til disse følelsene her, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle dem. Men - han er en fantastisk mann som elsker meg over alt på jord. Han er veldig lei seg for det som har skjedd og jeg vet det aldri vil skje igjen. Så utfordringen nå blir å legge det som har skjed dødt og se fremover. Jeg vet det vil gå, det vil bare ta litt tid.... HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 med fare for å få mye pepper... Jeg forstår godt at du ble skuffet. Jeg hadde nok vært aller mest skuffet over forloveren, jeg, som ikke respekterte forholdet deres mer. Jeg kan forstå at det var vanskelig for din mann å si nei. Antagelig har de andre gutta hatt veldig lyst, og brukt alle gode argumenter for å få han med. Tror nok det er vanskelig å si nei da, særlig hvis man erpå en liten snurr. Da får man mye rart for seg, og skal plutselig ikke skuffe kompisene sine. Jeg har vært på strippeklubb mange ganger, med min sambo, fordi jeg liker å se på damene sammen med han, og har bestilt lap-dance til han. Det jeg kan si om det, er at for de fleste er det utrolig flaut, og man får nesten ikke med seg noe. Dansinga varer ca en kort sang, og stripperen bytter på å gi oppmerksomhet til de rundt bordet. Perioden dama er helt naken er ekstremt kort, og hun spriker ikke med beina eller noe. Det du får sett, er puppene. Og på en strippeklubb er det ikke noe gnukking og gniing. Det er ganske anderledes enn når stripperen kommer til et utdrikningslag, har bedre tid osv. Kanskje dette ikke hjalp i det hele tatt, beklager isåfall. Men jeg håper du kan stole på sambo din, og vite at dama neppe har åla seg mye på han. Lykke til videre!
SallyAnn Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Føler med deg!! Samboeren min fikk stripper til bursdagen sin for noen år siden (skjønte jo at noe var på gang da jeg ikke ble invitert) av noen kompiser. Jeg ble rasende!!! Kunne jo ikke ta det ut på kompisene så det ble han som fikk gjennomgå da han kom hjem og fortalte hva som hadde skjedd. Tror han syntes det hele var mest flaut og etterpå angret jeg litt på at jeg reagerte så sterkt. Han måtte sove på sofaen en uke stakkar. Men man føler seg jo litt tråkket på og ikke spesielt respektert som partner. Så får man jo alle de ekle bildene i hodet også. Nå kan jeg heldigvis le litt av det. Håper du klarer å se forbi denne episoden og se den flotte mannen han tydeligvis er ellers. Samboeren min har aldri gjort noe sånt senere og det tror jeg ikke din kommer til å gjøre heller. Lykke til med bryllupet! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg syns dette var litt dårlig gjort av kompisene hans, men forsøk å ikke dvele for mye ved dette. Han gjorde jo ikke egentlig noe galt. Klem
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Tusen takk for svar, alle sammen Nå går det mye bedre. Etter et par dager å fordøye det hele på, er nå alle negative følelser kun rettet mot hans forlover. Alt "det andre" er på vei langt inn i underbevisstheten. Det har ingenting med vårt forhold å gjøre. Jeg elsker ham og han elsker meg, og det er det som betyr noe. Jeg setter stor pris på kommentarene dere har kommet med. Det hjelper mye å høre (lese) hva utenforstående synes. Takk igjen Klem fra HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Så godt å vite at du ikke sliter med dette lenger, og at det hjalp å skrive inn her! Man vil gjerne at alt skal være oprimalt når en skal gifte seg, men slik blir det sjelden. Det vil nok dukke opp utfordringer for dere i samlivet slik det gjør for de fleste, så det kan være lurt å ike legge lista alt for høyt. Gratulerer på forhånd med giftemålet! Jeg håper dere blir lykkelige sammen for resten av livet! Klem,
Fridulf Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 Skjønner at du følte du var blitt "bedratt"....men ALT er han idioten (forlovern) sin skyld. Du veit menn.... du tror vel ikke dem tør å si nei når dem blir dratt med inn på strippeklubb? Alt jeg veit er at han mannen din elsker deg, ellers hadde han ikke giddet å gifte seg med deg. DU er ALT for han, og jeg vedder på at han ikke lot noen naken dame kline seg oppover han. Hvorfor skulle han være interresert i det når han veit at det sårer deg? Er noe dritt at menn alltid må tøffe seg for kompisene sine. Typen min sa t.o.m at han syns ei kjent skuespiller var fin bare for å "være kul" selvom han ikke kan fordra dama... trist med det. ALt for å imponere å være en ekte mann. Don't worry. Det betydde ingenting, og du fikk trossalt vite det. Som om typen din brydde seg om de billige folka på strippeklubben. Det er patetisk. Stor klem!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 synes du tar det for særiøst, det var jo utdrikkingslaget hannes.. jeg har aldri vært på strippeklubb, ikke mannen min heller, faktisk så snakka vi om å ta oss en tur en gang for å se om det er noe gøy:) for det er viktig å huske, det e rjo abre for gøy!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Jeg hadde nok ikke vært så keen på det jeg heller,men han sa faktisk nei først. Og nå vet jeg ikke hvor "utdrukket" han var,men var han rimelig full så er det ikke akkurat lett å fortsette å si nei til en gjeng med kompiser. Du bør heller være irritert på forloveren hans.. Og som du sier,han syns ikke de damene er fine.. Kunne like godt vært en sau som sto og brekte foran han..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Jeg hadde reagert akkurat likens. Det der er mitt største mareritt i et forhold. Jeg hadde sagt til kjæresten min at jeg ville at han skulle velge meg eller forloveren og ikke ha mer kontakt med han. Ellers hadde jeg vært veldig skuffa over kjæresten min som ikke kunne si nei. Det beste du kan gjøre er å bare tenke på at den dama var ikke fin i d heletatt og at det er bare du som er fin for han. Vet det er vanskelig å tenke slik men du elsker jo han. Håper dere kan få det godt resten av livet for det og at han respekterer deg i framtiden. Det var ikke å respektere deg når han dro til den plassen. Lykke til.
-Hengebuksvinet- Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Kan nesten virke som han ikke respekterer forholdet deres, når han drar mannen din på strippeklubb til tross for at han selv ikke ønsker det. Men jeg synes vel også mannen har et ansvar her. For det er ikke sånn at voksne menn alltid må tøffe seg for kompisene, og at de ikke klarer å si nei til kompisgjengen. Og er du helt sikker på at han stilte seg så avvisende til strippeklubbopplegget? Hvorfor skulle liksom kompisene ha noen interesse av å dra med brudgommen på et sted han absolutt ikke ønsket å være? Om mannen din er helt overbevist om at de dro han med motvillig ville jeg ha sett meg om etter en ny forlover. For det er ikke denne typen venner som er oppbyggende for forholdet. Håper alt går bra for dere, og husk at dette er en relativt liten ting. Det er mer en greie enn noe som er opphissende om du skjønner hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå