Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny i oslo og kunne tenke meg å bli kjent med noen andre som har termin i september? så kunne vi kanskje møtes til en trille tur og en kaffe engang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvor i Oslo bor du? Jeg har termin den 30. sept. Når har du?

Skrevet

jEG BOR I BYDEL ØSTENSJØ HVA MED DEG?

Skrevet

Hei hei!! Jeg har ikke termin før i november, men bor i samme bydel. Du står som anonym, har du profil?? Kan meldes på intern mail??? Jg går ofte rundt Østensjøvann...

Skrevet

Jeg bor i samme bydel, nærmere bestemt på Skullerud, jeg går også endel rundt Østensjøvannet :-) Har termin 28/10/07

Skrevet

Hva med et bydelstreff.. Bor på Trosterud?? Trillegjeng... Flere i området????

Skrevet

Grorud bydel her.

Termin i November/Desember skiftet.

Skrevet

Jeg blir også gjerne med . Har termin sep/ begynnelsen av okt. send meg gjerne en privat meld. hadde vært koselig å hatt noen å tattt trilleturer sammmen med

Skrevet

jeg bor på carl berner og har termin i slutten av september en gang!

Skrevet

hei

kan dere ikke sende meg en privat meld så kan jeg prøve å ordne med et møte for alle som sender mail og er intresert?! Hadde vært hyggelig!!

Skrevet

Heisann!

Jeg har også termin i september. Har termin den 14. Holder til på Torshov. Hadde vært hyggelig å få i stand ett lite treff. kanskje en kafe tur e.l.?

Skrevet

Termin i midten av oktober, bor på løkka.

Hadde vært hyggelig med lite treff..:)

Skrevet

For dere som ønsker å bli bedre kjent, send gjerne en privat melding:) Så kan man jo kanskje få til ett kafetreff etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...