The Bride Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Hei, jeg lurer på om det er noen som har et godt råd for sutring! Jeg har en gutt på snart 1 år som ikke tåler at jeg går ut av rommet, han vil bare opp hele tiden og er ikke flink til å leke på egenhånd.. Jeg er redd jeg har gitt for lett etter mtp å ta han opp når han sutrer, og at han utnytter dette.. Er mye alene med han, da faren jobber turnus..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Minien min på 13 mnd har også vært veldig sutrete. Har krøpet etter meg hele dagen. Nå har han lært seg å gå, så nå er han litt mer på egen hånd. Men han er heller ikke flink å leke alene. Jeg merker at de dagene som vi er mye inne bare vi to, da er han værst. Det må liksom skje noe, være med noen el. Da er det ikke så gale.Ville bare gidd han mye kos, så går det nok sikkert over. Man blir jo sliten av å høre på den sutringen. Min er ferdig med sutringen, men nå er han begynnt å skrike hver gang han ikke får viljen sin. Det er alltid noe:) Han er super opptatt av tv, telefoner, ledninger og andre fy ting, så det blir mye nei her i huset for tiden. Hs min sa at dette var helt normalt i denne alderen, det gir seg nok snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå