Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Men hvordan merker man det? Renner det masse eller? Enn om man er på do, eller står i dusjen?? Sikkert et helt idiotisk spørsmål, derfor velger jeg å være anonym. hehe.
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Det fosser vist.. og når jeg spør om det samme som du, så ler bare folk og sier "det merker du".. så da merker vi det vel da.. Det renner jo leeeenge da.... Men det skal sies at om hodet foreksempel er festet er det ikke sikkert at det fosser.. kan være det bare drypper litt... Om du har misstanke (f.eks trusa blir våt..eller du lekker men er usikker på om det er fostervann/utflod/tiss) Så skal du ta på deg et bind i en time og sjekke hvor vått det er. Er det vått skal du ringe føden, så de får sjekket hva det er.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg kan trygt si at jeg merka det sist gang iallefall! DEt var akkurat som det gikk et stort hull på en ballong, det bare fossa ut-føltes iallefall sånn..Tror man sier det er rundt en liter, men er ikke sikker altså..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Oj, hvis det er så masse som kommer ut så merker man det vel ja:) Men kjenner man at det "åpner seg" på noen måte, eller bare renner det?
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Det er mange som sier de hører et "knepp" i det fostersekken sprekker.. og mange sier det kjenner en intens kort stikkende smerte..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Jeg merket ingen ting til at vannet gikk sist. Jormor hadde heller ikke sett noe til det under fødsel... Merkelig, men hadde nok sneket seg ut på en eller annen måte :-) Kanskje det rant ut de 5 min jeg prøvde å sitte i badekaret under fødselen. Er spent selv denne gangen jeg! Tenk om det bare fosser ut når man er på et offentlig sted eller noe :-) he he
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg merka ingenting, bortsett fra at det fossa lunkent vann:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå