Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 satt på sofan, brått kjente jeg at jeg ble bløt hoppa opp fra sofan og på vei mot badet, imens jeg tar av meg buksa( alt i en reaksjon) så stoppa jeg der å lurte hva i all verden var det.. det var vann... ikke så mye.. men masse nok. ingen farge og seigt, så jeg måtte ta meg en dusj.. noen som har hatt sånn( er i uke 38)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Da har vel vannt ditt gått da... kommer det ennå? Kan eventuelt bare bære litt urin... eller litt utflod da..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 det her skjedde faktisk igår, jeg kunne vel ikke ha så mye urin, når jeg også var på do å tissa etterpå.. neppe utflod for det var rennene, og ingen farge så kunne ikke skjønne.. det rant litt etterpå men så skjedde det ikke mer..
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 heh.. det må jo være en av de to da.. Om det hadde vært vannet så hadde det vel fortsatt...?
Mammaigjensnart Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Dette skjedde med meg når jeg ventet nr 2 og det stoppet helt opp å renne inntil vannet gikk så det fosset under fødselen noen timer senere. Kort tid etter " lekkasjen " begynte riene så får håpe det samme skjer med deg. Noe er nok på gang! :-) Lykke til!
natemor til 2 Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Er det ikke noe som heter falsk vann avgang?... tror det,... nå må jeg sjekke
natemor til 2 Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Falsk fostervann: Ved termin hender det at den indre og ytre fosterhinna spaltes fra hverandre og fostervannet fyller mellomrommet. Dette kan gi noe vannavgang, selv om den indre fosterhinna er intakt. kanskje dette har skjedd med deg? Men det er slett ikke umulig at det er utflod,.... blir ofte veldig vannaktig og veldig mye i graviditeten..
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Jeg ville uansett ringt føden for en sjekk, det er vel ikke noe som sier at det MÅ komme mye og renne lenge hvis det er vannet som går..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå