nr2 i mai:) Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Bestilte vogna i går. Såg plutseleg at det var mellom 8-12 veker leveringstid på den, og at Teutoniafabrikken skulle stenges 4 veker i sommar slik at dersom ein er skikkeleg uheldig tek det 16 veker før vogna kjem. Så eit lite tips er å bestille i god tid:) Det vart ein Teutonia S3 med Fahion-bag på meg...i fargene sort og beige! Gledar meg til den kjem:)
babylove :) Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 hei æ kjøpte den siste vogna i Harstad.akkurat likens.men md softbag.dn e stilig
minibolla Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 jeg lurer på den selv men er redd den er for lav?jeg er 1.78?
nr2 i mai:) Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2007 Minibolla: Sambo er veldig høg også (1.94). Men vi har vert å sett på vogna å det går fint siden det er regulerbart handtak (kan trekkest ut og inn, regulerar høgden).. Det som er tingen er at den er låg slik at det kan bli litt meir belastande for ryggen å løfte opp og ned barnet.. Men me (han) fann ut at det går fint...er vell meir snakk om vane trur eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå