Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på kort flytur når tasseline er 2 mnd. Noen som har tips til å gjøre turen "smertefri"? Planen er å ha henne i sjal når beltet ikke må være på og satse på amming for stillhetens skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales vel amming, falske eller smokk på vei opp og ned for å utligne trykket. Ellers bestilte vi plass først i flyet (kostet litt mer), for der fikk vi sånn seng til å henge på veggen. Godt å ha armene litt fri, men nå fløy vi i 3,5 timer + at gutten min var 7 mnd og sikkert endel tyngre enn din.

Dessuten; det finnes stellebord på toalettet, noe dumme meg faktisk ikke var klar over ;)

Skrevet

Jeg fløy da lillegutt var litt over 2 mnd (og flere ganger etter det), korte turer innlands i Norge hver gang. Gikk kjempefint det. Ammet ikke på vei opp eller ned, men hadde smokk som han suttet litt på (han er ikke så flink med smokken). Han er en veldig rolig gutt, og satt/lå i fanget mitt hele veien.

Jeg hadde med babybjørn ene gangen jeg fløy alene. Ser for meg at det kan være litt pes med sjal, siden det er litt trangt på flyet. Men så har jeg ikke brukt sjal selv, så vet jo egentlig ikke hvor stor plass man trenger for å ta det av og på. De to siste gangene jeg fløy (Norwegian) fikk jeg ha med bilstolen inn på flyet. Spurte da jeg sjekket inn om det var god plass i flyet, og det var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...