Gå til innhold

Kynnere???

Heiaar har blitt 2-barnsmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 13+0. I en ukes tid nå så har jeg til tider fått et slags press i magen. Virker liksom som om magen "blåser" seg opp eller spenner seg. Varer kanskje ett til to minutter av gangen. Er ofte på kvelden når jeg har satt meg/ lagt meg på sofaen. Kan det være kynnere? Er det i såfall vanlig å få det så tidlig? Noen andre som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høers ut som kynnere. Jeg opplever det ved at det nesten kjennes ut som støt i magen, men det er ikke vondt og varer kanskje 1 min. Jeg er i uke 21 og har ikke kjent det tidligere, men kynnere starter rundt uke 12 tror jeg og det kan variere når man merker det. Noen, gjerne førstegangsgravide, merker det ikke i hele tatt.

Skrevet

Hei! Det høres ut som kynnere, ja. Er selv 13+5 og har hatt dem, jeg også. Særlig på 17. mai, da jeg var skikkelig sliten, hadde jeg kynnere i timevis, som kom og gikk. Livmoren trekker seg sammen og lager kynnere gjennom hele svangerskapet, men etter det jeg har lest på Babyverden er det vanligst å kjenne dem i 1. og 3. trimester, men noen har dem gjennom hele svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...