Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Mistet slimproppen i uke 21, og nå gikk den igjen! Har hørt at det dannes en ny, og da stemmer nok det! ) Har også vooonde sammentrekninger, men de er korte og kommer ikke så tett enda... Blir spennende å se om det tar seg opp utover dagen. Kanskje det blir baby på meg i dag!??? Spennende og veldig skummelt!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Så spennende da, hold oss oppdatert. He he jeg å "mistet" min propp for 1 uke siden Men her skjer det ingenting. ( veit at det ikke har noe å si på når man føder, men man får jo et lite håp) Lykke til!
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Muffin: man føder innen en mnd. etter at proppen har gått:o Så har noe å si:D Lurer på om min også holder på å gå... kommer sann ekkle slimklatter... ewwww.. men ennå ingen som er så stor som den proppen skal være..og ikke noe brunt/blod.. så vi får se:p
Mamma Mirabell Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 man føder ikke innen en mnd alltid nei.. HI mistet den jo i uke 21, litt tidlig å føde en mnd etter det... har oxo hørt at slomproppen ikke har noe å si.. mistet min to uker før forrige gang men denne gangen har jeg ikke set snurten av den og har fire dager til termin...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2007 Malin, det med 1 mnd stemmer ikke! Proppen har i prinsippet ingenting å si for når fødsel starter, som jeg skrev lenger opp mistet jeg jo min for 19 uker siden! Men mange opplever jo at den går i forbindelse med modning, og hos mange går den i forbindelse med fødselen. Jeg snakket med fødselslegen ang dette siden jeg mistet min så tidlig, han sa at helsepersonell ikke bryr seg om slimproppen, siden den ikke er noe sikkert tegn!
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 I følge JM siri gjør man det.. et øyeblikk så skal jeg se om jeg finner noen linker..
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Prøver å finne svarene på ekspertsvar (jeg leste det der en annen gang serru) Men det var ikke så enkelt.
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 http://www.gullsmokken.com/felles/gullsmokken/ekspertsvar/arkiv?search=slimproppen&allcats=choose&cat%5B%5D=4&cat%5B%5D=5 ok, driver og leser nå. I følge JM Siri, så føder man som oftest innen to uker etter at den har gått eller en mnd (det står forskjellig i forskjellige svar) Men så sier hun i et annet svar at det kan gå så mye som to mnd. men at det er sjelden.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2007 Æsj, nå tror jeg jammen det stoppet opp her også! Bare tull og tøys! Jaja, det er uansett ikke lenge igjen!
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Marlin: Viss vi bare setter oss til og fokuserer veldig sterkt på at vannet skal gå, så ar jeg troen på at det funker=D Er du med lr?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2007 oki! 1...... 2...... 3.....
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. mai 2007 Skjedde det noe hos deg? Her er det stille... Hmmm... Bare de kjedelige kynnerene som har tatt over igjen. Tror jeg leverer Lillegutt i parken, drar til fysio og på fødselsforbredende samtale på sykehuset som avtalt... Gruer meg nemlig så innmari til fødsel, så jeg skal snakke med jordmor i dag, begynte å lure på om jeg kom til å gå glipp av hele samtalen! Men nå prøver jeg uansett, og starter fødselen er jeg jo der! ) Lykke til!!
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #13 Skrevet 21. mai 2007 esj... ble bare tørst av å tenke vann jeg... Hvor er det du skal føde foresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå