casiha Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har veldig smerter under samleie, har tidligere hadd en cyste på ene eggstokken å det kan minne om di samme smertene.Men det er ikke på den siden hvor cysten var jeg har vondt.Helt nederst i magen på venstre side. Er det flere som har det slik?
liin Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hei, det hender at jeg også har smerter ved samleie, alt ettersom hvordan vi gjør det. Prøv andre stillinger, og se hva som er best. Det trenger jo ikke gjøre vondt...eller skal vel helst ikke...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Ja jeg har hatt det slik tidvis i dette og forrige svangerskap. Nesten som litt stølhet i den ene eggstokken til tider, og av og til gjør det vondt i hele skjeden. Alt er ømt og slimhinnene skjøre under et svangerskap, så det er nok normalt... spør legen din for sikkerhets skyld....
casiha Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2007 Takk for svar Skal høre med legen min for sikkerhetsskyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå