Travelmor Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 God morgen alle sammen:-) Endelig mandag!!! Etter å ha flata ut hele forrige er jeg utrolig glad for at det endelig er mandag. Av og til er mandagen som et nytt år, en ny start. I dag trengte jeg det virkelig. Bestemte meg for å stå opp før fuglene. Eneste måten å komme monday morning blues i forkjøpet:-) Vel er jeg litt trett, men jeg har virkelig brukt tid på badet, fått rydda det jeg ikke orka i går og ungene sover fortsatt. Det skal de få lov til. Har bestemt meg for å levere dem i barnehagen når de våkner. Må nyte det så lenge vi har det slik. Ønsker dere alle en fabelaktig morgen og en strålende uke!
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 God morgen til deg også Tenker jeg lusker meg tilbake i senga og sover en liten time med lillemor..har vært oppe siden kl 6. Men ser at huset skriker etter en rydderunde...hmm...hvordan kan så få mennesker rote så MYE? Men det er en ny dag med nye muligheter...;-) God mandag !
Travelmor Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2007 Ja. Det var så rart. Akkurat som noen skrudde av en bryter etter at konfen var over. Hadde bare lyst til å sove og ta det med ro:-) Håper du får sove litt nå da!
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jeg og var helt knust etter konfen,sov i flere dagen hehe... Ble ikke så mye søvn på morran i dag alikevel. Sønnen stod med dådyrøyne og ville bli kjørt på skolen, klarte jo ikke å motstå. Men formen er egentlig bra,skal snart lunsje med ei veninne, mye koseligere enn husvask!
Travelmor Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2007 Godt at det ikke bare er meg. Trodde nesten jeg hadde fått besøk av et tretthetssyndrom. Noe som ikke er spøk. Har ei venninne som har det akkurat nå. Lunsje er bra! Har ingen avtaler i dag, så jeg må nok vaske.. kan ta din husvask også når jeg først er i gang:-)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 JA GJERNE!;-) Du og moppen er hjertelig velkommen!
Travelmor Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2007 Men da gjør vi det! Skal bare bli ferdig med gangen og badet her først. Skal skynde meg så jeg rekker alt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå