Gå til innhold

Savner kjæreste jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lesbisk og savner en kjæreste.

Så på en film idag "dagboken" og skjønner at jeg også trenger en kjæreste. En å dele sorger og gleder med.

Syns det er vanskelig å treffe noen, er ikke akkurat den som er mest ute på byen. Noen som vet om en jente??

Er 23 år, og ser helst etter ei som er eldre, men inget must.

Hvis jeg skulle velge hvem jeg ligner mest på (personlighet, ikke utseende) i "the L-word" så er det vel Tina.

Jeg er et omsorgsmenneske, elsker barn, glad i tradisjoner, familie osv.. Ganske så kjedelig, men gidder ikke skryte på meg noe store greier, kjeder meg aldri da.

Syns det er så mange useriøse steder på nettet, så prøver her, veit ikke om det er noe bedre, men verdt et forsøk. Noen må vel kjenne noen som kanskje kan finne dette innlegget interessant??

Litt feig, så signerer med anonym.

Hilsen fra Maja (Østlandet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg så L-Word drev Tina og pøka på en mann. Oh well, det er en stund siden.

Jeg betviler at dette er stedet for deg, og anbefaler www.roterommet.no og www.gaysir.no.

Skrevet

Ok, ikke Tina som pøker på en mann da...

Det er nok ikke noe kontaktannonse side det her, men men verdt et forsøk.

Har vært inne på di sidene du over her nevner, men syns det er så mye useriøst. Sikkert jeg som er sær.

Skrevet

Hei:)

Jeg også!

men det at du savner en og at jeg savner en er jo ikke nødvendigvis nok til at vi kan falle for hverandre. Men unasett kan man jo alltids bli venner dersom det faller seg sånn. Man vet aldri!

Send meg en e-post da vel på [email protected]

Skrevet

Takk, det var koslig, da har jeg sendt deg en melding..

• 3 måneder senere...
Skrevet

hej, hoppas du ser på detta svaret, det är ju en stund sen du skrev.

Gick faktiskt in på denna chat i förhoppning att det var en singel dame som sökte partner.

Jag har en väninna som jag tror har varit singel lite för länge nu.

hon har rundat de förti, me är väldigt ungdomlig.

Hon är en sann naturmänniska, med en kul humor, och väldigt mysig dame, tycker jag, har bara gott att säga om henne.

Men.. hon dricker inte mycket, är inte den som raggar på byn,

lever ett stilla och fredligt liv med sin söta hund.

Tror hon kunde berika någons liv väldigt, och behöver en kjæreste snart...

Hur ska man få till detta??

Hon vet inte att jag skriver heller, men om någon var intresserad att träffas tror jag hon skulle kunna gå med på det, hoppas.

;-)

Skrevet

Hei, over 40 er nok litt i drøyeste laget desverre.

Hilsen fra Maja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...