<3LillePrins<3 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 hvordan kjentes dette ut egentlig ? er usikker på om/hva jeg kjenner noe der nede.. men igår kveld, etter sex, var livmoren steinhard, da er jeg nesten sikker på at jeg kjente det beveget seg! men så tar jeg meg selv i å tenke at det er en ønsketenkning.... hmmm....
<3LillePrins<3 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 ja det er vel det jeg åsså føler.... men hvordan kan du vite at det er liv da da ??? hmmm.. mas!!
Ladybug~N&E Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 kjente godt liv i uke 15/16 jeg også. Litt sånn leamus/smådunk-aktig. Man bare vet at det er babyen. Du kjenner det jo inni magen ikke sant! Stol på instinktene dine, om de sier det er babyen som leer på seg så er det nok mest sannsynlig det;)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Det høres ut som kynnere du fikk, det opplever jeg også etter sex. Når jeg kjenner liv kjennes det ut som noen som kiler meg på innsiden og prikker lett.
Dragemor Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Hos meg kjentes det ut som om babyen kilte meg fra innsiden, som en(eller flere) liten sommerfugl(er)...og plutselig var det skikkelige spark ) Hører også at noen føler at det er som om bobler som sprekker. Har man kynnere så strammer hele magen seg ;o)
Reidis Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg er akkurat fullgåtte 16 og i helga kjente jeg at det kilte i nedre del magen. Helt merkelig egentlig. Kjente det igjen i går kveld. Forrige gang kjentes det ut som små bobler i magen, men denne gangen syns jeg det er anderledes.. Har ikke sagt noe til noen om bevegelser enda, vil være helt sikker først )
minibolla Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 jeg var også liutt usikker men nå som jeg har skikkelige spark vet jeg at det var lillegutt jeg kjente:)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Som en boble som sprekker, en liten fiskehale som slår.. hehe.. men har du kjente det en gang så kjenner du det nok snart igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå