Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på deres små når de sover om natten?

Nå har det jo blitt varmere så babyen ligger i enten body med korte armer og strømpebukse eller pysj uten sokker. Hun pleier og være litt kald på hendene men er god og varm i nakken. Og så har hun sefølgelig dyne på seg da:) Pleier og ha vinduet bitte litt oppe på natten!

Deres da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sokker og tynn pysj. Vinduet er lukket (mye ekko og derfor bråk i bakgården) men lufter godt før hun legger seg). Er nok ikke lenge før vi går over til bare body.

Straks 4 mnd. gammel.

Skrevet

Dett er vel litt stedsbetinget, eller hva? Ikke samme klima og temperatur i hele Norge samtidig så vidt jeg vet.

Jeg bor i midt-norge, her er det ikke blitt helt sommer akkurat, så vi har på jenta pysjamas med føtter, eller uten føtter med sokker. Hun har dyne på, og så har vi et pledd liggende klart i tilfelle det blir veldig kaldt om natta (har vært nede i 3+ på dagtid et par dager denne uka, så det kan bli kaldt ja).

Skrevet

Her har vi på jenta bomullspysj og dyne. Hun er veldig varm av seg og lar alltid vindu stå åpent i 1-2 timer etter hun har lagt seg, da går jeg inn og lukker vinduet og drar på dyna ( som hun ALLTID greier å få sparket av seg!) Derfor beholder vi nok pysj til det blir sommer for fullt..:o)

Skrevet

Bomullspysj uten fot / nattkjole, og fiberdyne. Har vinduet litt åpent hele natten selv om vinteren, blir så dårlig luft ellers. Har aldri opplevd at jenta vår på 12 måneder har vært kald, selv om hun av og til sparker av seg dyna litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...