Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mai 2007 #26 Skrevet 21. mai 2007 Jo, vet du, når du sier det, så merker jeg at det nettopp det det er, en latter krampe!!!! hehehehe.. Det merkes ekstra godt i hjerne barken og mage musklene *leeeeeeerogler*
Januarjubel! Skrevet 21. mai 2007 #27 Skrevet 21. mai 2007 "Rulle kebab" "Mamma, kan vi rulle kebab i dag?!"
Januarjubel! Skrevet 21. mai 2007 #28 Skrevet 21. mai 2007 Eller hva med klassikeren "Når er man høy gravid?" som dukket opp på bim en dag...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mai 2007 #29 Skrevet 21. mai 2007 hehehe.. men dere, hva om det faktisk ER purre de gir ungen? kanskje det finnes purre puré??? æsj asså.. og januarjubel: kanskje de rett og slett lurte på er man en høy gravid når man er 1.70m eller må man være 1.80??? hehe
selfangerkjerringa Skrevet 21. mai 2007 #30 Skrevet 21. mai 2007 Jeg lo ofte av denne når jeg var på bim - den kom nemlig stadig opp igjen. Jeg prøvde å svare hver gang at jeg aldri kunne bli høy gravid, jeg er jo bare 1.63, for søren!!!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mai 2007 #31 Skrevet 21. mai 2007 ingen som tok den da ka-ping? hehe
SpongeBob Skrevet 21. mai 2007 #32 Skrevet 21. mai 2007 Jeg elsker dere, alle sammen. Tusen takk for link, ka-ping!
Januarjubel! Skrevet 21. mai 2007 #33 Skrevet 21. mai 2007 Eventuelt hadde vedkommende (eller "ved kommende" som det står i en annen tråd her inne i dag) røyka litt for mye jazztobakk og lurte på når hun skulle si seg fornøyd.
Leddgikt Skrevet 21. mai 2007 #34 Skrevet 21. mai 2007 Hehe.. Herlig tråd... Jeg humrer og koser meg med all sær skrivingen... ..Glemmer aldri en reportasje på nrk om dette fenomenet for noen år siden. De gikk rundt og så på alle de morsomme skiltene i Oslo. Men på Sunnmøre e.l.fant de et skilt som var produsert av "Skilt mann". Hehehe...Fant det visst her: http://folk.uio.no/tfredvik/amo/skilt_mann.html'>http://folk.uio.no/tfredvik/amo/skilt_mann.html Digger Astronomer mot orddeling.. (http://folk.uio.no/tfredvik/amo/)
bobby - nr 2 i juli Skrevet 21. mai 2007 #35 Skrevet 21. mai 2007 Hehe, vår gutt heter Andre, ikke André, og i alle fall ikke Andrè. Valgte den enkleste skrivemåten, siden de apostrofene alltid blir feil. Men det uttales med trykk på e'en, altså :-) Om det var et korrekt valg gjenstår jo å se...
selfangerkjerringa Skrevet 21. mai 2007 #36 Skrevet 21. mai 2007 Var ikke deg jeg sikta til, bobby! Hvis man leser navnet vil trykket falle på A'en, men det er jo uansett myyye bedre enn "andræææ" hihi Og vanligvis så presenterer man seg jo muntlig og ikke skriftlig. ps: I den delen av landet jeg bor, så eksisterer faktisk navnet Andre. Med trykk på A'en. Her kan man altså risikere at trykket ikke helt faller der du ønsker det... hehe
bobby - nr 2 i juli Skrevet 21. mai 2007 #37 Skrevet 21. mai 2007 Ja, er klar over det, og var med i vurderingen da vi bestemte navnet. Er jo mange navn som uttales på forskjellige måter, f.eks Kristin, som også kan uttales med trykk på den siste i'en. Uansett, hvis lille Andre finner ut at han vil ha med apostrofen i navnet sitt når han blir voksen er det jo bare å endre det.
Ønderkåver Skrevet 21. mai 2007 #39 Skrevet 21. mai 2007 Mellomnavnet mitt er Krist*i*n, ikke Kri*s*tin... Stor forskjell på det;)
Pia♥CF Skrevet 21. mai 2007 #41 Skrevet 21. mai 2007 Svigers maller meg Mai-Brítt.. høres helt for j.. ut
LINDA*** Skrevet 21. mai 2007 #42 Skrevet 21. mai 2007 TAKKE meg til ananas ringer... (Venter stadig på den der telefonsamtalen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå