Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 til dere som gir barnet deres yoghurt. Datteren min fikk 1 yoghurt hver dag nesten samt at hun fikk drikke appelsinjuice etpar ganger om dagen. resultatet var der at hun fikk en allergisk reaksjon på sitrus, fordi yoghurt oxo er surt og endte opp med å være kjempe hoven under det ene øret og nedover halsen. hun hadde store smerter der og måtte gå på en hestekur med antibiotika. Legen fortalte meg at det var fordi hun fikk en "overdose" av surt og at jeg heretter bare kunne gi henne enten juice eller yoghurt om dagen. Vi valgte bort juicen og etter etpar uker var hun helt fin igjen. bare så dere er klar over det, jeg visste det nemlig ikke!! hehe
PrinsesseSjefen Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Høres ikke godt ut, men jeg skjønner ikke hvorfor hun fikk antibiotika ved en allergisk reaksjon? Før jeg leste ferdig trodde jeg du skulle skrive at hun fikk hull i tennene.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Takk for tips. Det skal jeg huske på. Her er det gjerne både yoghurt og juice og appelsiner hver dag.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 hun fikk antibiotika fordi det samlet seg en form for puss under huden, hun ble hoven som sagt og fikk en form for betennelse som legen sa at var en allergisk reaksjon. Beklager. forklarte det kanksje ikke bra nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå