Gå til innhold

Hvor mye større blir man etter uke 35???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vokser man veeeeldig mye mer de siste ukene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synes i alle fall at magen veks og blir tyngre kvar dag - babyen skal jo framleis legge på seg masse dei siste vekene, det er jo "oppfeitingsperioden"

Skrevet

Magen min har sunket, men blir større og større i omfang, får snart ikke plass i annet enn pysjbukser, hehe....

Skrevet

Syns ikke jeg har vokst siden uke 32... men utifra sf mål har jeg vokst litt da... men ser altså ikke det på bilder..

den har derimot blitt veldig mye tyngre..

Er i uke 40 nå foresten.

Skrevet

Min har ikke vokst så mye de siste ukene. 38 uker nå

Skrevet

fra uke 35 til nå..jepp så absolutt her i allefall.har 9 dager til termin.men er akkorat på streken på de målene.føles som jeg sprenges snart...

Skrevet

Har vokst veldig mye de siste to ukene! Så mye at andre kommenterer det "nå har endelig du blitt diger også!!!" - TUSEN TAKK ALLE SAMMEN for de hyggelige kommentarene.

Magen har sunket og blitt ganske mye tyngre ja... men det er greit. 8 dager til termin!

Skrevet

jeg er over normalen for når en er i uke 40, og jeg er i uke 37 :P så ja, jeg har vokst endel etter uke 35 også. Men så fikk jeg beskjed av legen at jeg har en stor baby da.. får bare håpe vi ikke snakker 5 kg baby til fødselen...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...