Gå til innhold

sparker så langt ned i bekkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er i 22 uke og i kveld sparker babyen så langt ned...? kjennes ut som han sparker nedi tissen! veldig rar og ekkel følelse...andre som har kjent det?er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi gjør det hele tida....litt ekkelt ja, storesøstra gjorde akkurat det samme

Skrevet

Merker du mye spark oppover, for det gjør ikke jeg...

Skrevet

har kun hatt spark ut mot magen ikke nedover før..kun i kveld..han ligger vel i en merkelig stilling el noe..men det er utroliig langt ned liksom...jeg skal på komtroll tirsdag så jeg kan spørre jordmor da..

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Hihihih=) Jeg tenkte seriøst på å legge ut en lik tråd like før jeg leste denne=)

Jeg kjenner akkurat det samme!:) er ikke vondt! bare heelt rart! virker som han ligger inni hullet og sparker:P haha

Skrevet

Jeg er foresten 21+2

Skrevet

jeg har også samme....er 20+6

Skrevet

lillie hvordan er du 21+2 har du ikke termin 18 sept? da er du vel litt lenger på vei?

Skrevet

Hvem er du?? Jeg ble satt 2 uker tilbake på ul jeg!

Termin 1okt

Skrevet

jeg er HI, jeg bare lurte:)om jeg hadde regna feil på meg selv,så det på profilen din når du hadde termin:)

Skrevet

Lillie vi har termin på samme dag:)

Skrevet

Heisann

Sånn har jeg hatt det siden jeg merket liv i uke 18:) Veldig langt nede til venstre, og på UL fikk jeg bekreftet at det var babyen som var aktiv der;) Babyen ligger med bena ned mot underlivet mitt:) Fortsatt kjenner jeg mye liv der (er 25+0 i morgen), men også på hver side av navlen, så nå begynner det å bli en ganske så aktiv baby. Tror den driver med turnøvelser;)

Skrevet

hallo, er i uke 26 nå men de siste ukene har babyen brukt bekkenbunn min som trampoline!! Veldig rar og litt ubehagelig følelse!! Men det er godt å kjenne bevegelser allikevel...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...