Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for nå går jeg over til 3.tri.

Er stolt over å fortsatt være i full jobb, det har jeg ikke greid i uke 29 i mine tidligere svangerskap. Men dette er jo veldig individuelt, og jeg har aldri vært i så god form som nå. Nyter hver dag jeg nå.

Håper formen holder seg sånn i noen uker til. Men ingen krise om det blir for tungt heller, man må jo ta hensyn til seg selv og det lille barnet uansett.

 

Håper dere har det bra, om ikke lenge kommer dere etter til 3.tri

 

 

Takk for nå, folkens!!!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha det fint på 3 tri:-) Kommer etter om en uke:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...