Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 for nå går jeg over til 3.tri. Er stolt over å fortsatt være i full jobb, det har jeg ikke greid i uke 29 i mine tidligere svangerskap. Men dette er jo veldig individuelt, og jeg har aldri vært i så god form som nå. Nyter hver dag jeg nå. Håper formen holder seg sånn i noen uker til. Men ingen krise om det blir for tungt heller, man må jo ta hensyn til seg selv og det lille barnet uansett. Håper dere har det bra, om ikke lenge kommer dere etter til 3.tri Takk for nå, folkens!!!
@nne p@ l@nne Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Ha det fint på 3 tri:-) Kommer etter om en uke:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå