Gå til innhold

Noen som har sett på en test en time etterpå ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og oppdaget en tynn strek og faktisk vært gravide, altså fått sterkere strek senere??? VET jeg IKKE skal gjøre det, men klarer jo ikke å la være...bare svar ærlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, snn var det med meg. Hentet den faktisk i søppelet for å sjekke en time eller mer etter. Er i dag mamma!!

Skrevet

Ååååh, takk! Har bestilt 4(tester) idag så blir nok noe testing utover uka;) hmmm....spennende.

Skrevet

En bekjent av meg på et annet forum har funnet ut at varme har mye å si for om testene blir positive ;) Hun var ikke gravid, tisset på en test og la den på ovnen (for å tørke den fortere, hehe...) - den slo ut. Med andre ord: dersom en test ligger i mer enn de anbefalte ti minuttene kan det godt være at den blir positiv av andre grunner, som feks pga varmen i rommet.

Ikke for å være negativ, altså, men jeg anbefaler deg å ta en ny test om et par dager heller enn å stole på resultatet etter så lang tid.... Men, når det er sagt så slo ikke testen positivt ut før etter ti minutt da jeg var gravid første gang. Uheldigvis mistet jeg også da...

Håper skyggestreken er en virkelig gravid-strek for din del da! :o)

Skrevet

Takk for ærlig svar! Jeg trenger vel å høre begge deler;) Det er jo en grunn til at de sier de ikke skal avleses senere. Har selvfølgelig i tankene at jeg gjorde det samme forrige pp og da ble det ikke strek, men kan jo som du sier ha med andre ting å gjøre. Den som lever får se:)

Gjest allani
Skrevet

min test ble også positiv etter jeg plukket den opp igjen.. håper den virkelig er positiv.. får se imorgen tidlig.. da tar jeg en ny!! Si ifra om din stemte da..hehe

Skrevet

Skal si fra!! Det må du også gjøre;) Må vente til testene kommer i posten, sikker i løpet av et par dager. Lykke til!

Skrevet

hei på deg! i min forrige pp tok jeg en test om morgenen som ver negativ,. Den lå fortsatt framme når jeg kom hjem fra jobben, og jeg måtte selvfølgelig se en gang til... og da var det en såkalt skyggestrek som jeg aldri har sett før. håpet steg og jeg tenkte at jeg kanskje var gravid allikevel! Noen dager senere kom mensen:o( SKUFFET JA!!! Så mitt råd er : KAST TESTEN, SÅ BLIR DU IKKE SÅ SKUFFET SENERE! Ellers ønsker jeg deg all lykke til videre med prøvingen, og håper at du virkelig er/blir gravid!!

Skrevet

søstera mi hadde positiv, da så hun p den 2 timer etter den var tatt. I dag har hun en snart 5 mnd gammel sønn..

Selv fikk jeg en svak svak strek etter 6 timer (sjekket den igjen da jeg kom hjem fra jobb) Og Tr kom 4 dgr over IKM.

Skrevet

Testet positivt i dag ihvertfall så da var det vel kanskje LITT hcg i urinen. Tror jeg er veldig lite på vei, sikkert unnfanget 12/13.mai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...