*Angelface* Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Var veldig plaget med det i begynnelsen..Men nå er jeg i uke 33 og trener annen hver dag (er på fjellet). Og formen er på topp..
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 jepp,det er deilig. begynte med små gåturer og fikk vikar jobb som vasker på skolen vår. jeg kjenner at bekkenet er der men det er mye bedre og jeg passer meg for å sitte eller stå i samme stilling for lenge,samt vri meg. mitt råd mot bekkenløsning er gå litt hver dag og gnu musklene rundt bekkenet mens du går.er i ukke 33 jeg også.
*Angelface* Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Satt mye i ro før...Men da jeg fikk begynne å trene ble jeg sterkere liksom:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Har vært sykmeldt over lengre tid i 50%. Har 75 dager igjen, og bekken/ryggsmertene er faktisk til å leve med....Vurderer å friskmelde meg når denne sykmeldingsperioden er over....selv om det da er bare noen uker til permisjonen starter....
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Ja, jeg er også kvitt BL-smerter! Forsvant plutselig rundt uke 34, tror det skyldes at babyen da flyttet seg lenger ned i bekkenet. Veldig deilig å slippe BL i hvertfall! Formen er jo nå i uke 37 mye bedre enn den har vært tidligere i svangerskapet
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har blitt mye bedre etter at jeg ble sykemeldt og da slipper å gå og stå i belastende stillinger hele dgen. Nå styrer jeg dagen selv og beveger meg og sitter stille etter som det passer meg.
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Hadde mye bekkensmerter i begynnelsen, men det viste seg å være låsning (vanlig at bekkenet låser seg for å kompansere for "slarkete" ledd). Hatt STORT fokus på normal bevegelse, tøyning, begynt på magedans og sluttet å ha timer på treningssenter. Er tilnærmet helt bra. Jobber fullt som fysioterapeut, og selv om det er tunge tak, går det bra. Og det til tross for at legen min sa når jeg ba om en henvisning til fysioterapi at: "han ikke hadde opplevd noen som ble bedre av bekkensmerter i svangerskap" - skikkelig oppmuntrende.. Det går an! Tross alt er jo mye av bekkensmerter ikke løsning, men andre problemer i bekkenområdet.
ømeb Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Etter at hodet festet seg så har jeg blitt så og si bra.
doble Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Var bra en ukes tid (for to uker siden). Er i uke 37 nå. Har hatt innmari vondt den siste uka. Gått på krykker endel. Spes på 16. og 17. mai:( Hjelper å bare ligge og sitte og ikke gjøre så mye. Går jeg litt eller bærer noe, så kan jeg nesten ikke gå etterpå håper hodet fester seg igjen så det blir bra snart!! Går fast til manuell terapaut, men synes ikke det hjper mye... Skal høre om hun kan teipe meg eller om det hjelper litt med bekkenbelte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå