Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 22 og har de siste ukene begynt å bli skikkelig plaget av åreknuter\blodutredelser i legger\lår. Jeg var plaget i forrige svangerskap men denne gangen har det vært mye værre og har vondt i tillegg.

Det eneste som hjelper er å legge meg med føttene høyt.

 

Er det noen som har tips og råd mot dette??

Noen som har hørt om soneterapi mot dette??

 

Kjempe takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg på også... Sliter med det samme.

Skrevet

støttestømper som man får kjøpt på appoteket skal hvist hjelpe...

Skrevet

Glømte å skrive at jeg bruker støttestrømper hver dag. Men synes nesten at de virker mot sin hensikt. Har kjempemye bak kneet på venstre fot og når jeg har støttestrømper på er det akkurat som om de stenger av blodtilførselen??

Gjør også øvelser daglig for å stimulere blodsirkulasjonen.

 

Så jeg håper på at noen har erfaring med soneterapi og kan fortelle meg om det virker??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...