Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Er gravid i uke 22 og har de siste ukene begynt å bli skikkelig plaget av åreknuter\blodutredelser i legger\lår. Jeg var plaget i forrige svangerskap men denne gangen har det vært mye værre og har vondt i tillegg. Det eneste som hjelper er å legge meg med føttene høyt. Er det noen som har tips og råd mot dette?? Noen som har hørt om soneterapi mot dette?? Kjempe takknemlig for svar
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 dette lurer jeg på også... Sliter med det samme.
bodilnf Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 støttestømper som man får kjøpt på appoteket skal hvist hjelpe...
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Glømte å skrive at jeg bruker støttestrømper hver dag. Men synes nesten at de virker mot sin hensikt. Har kjempemye bak kneet på venstre fot og når jeg har støttestrømper på er det akkurat som om de stenger av blodtilførselen?? Gjør også øvelser daglig for å stimulere blodsirkulasjonen. Så jeg håper på at noen har erfaring med soneterapi og kan fortelle meg om det virker??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå